Gå til innhold

Oppo Find 5 - diskusjon og erfaringer

Anbefalte innlegg

Ja skal prøve å resette den. Men kjøpte oppo find 5 nettopp faktisk, svart :D Betalte via visa, og skrev i comment på order om dem kunne sette value på 150. Gjorde det samme på paypal comment, lurer på om det var dumt av meg :p At kanskje tollerne kan se dette, eller om det bare vises til oppo før dem sender det. Har sendt mail til dem om det, om jeg skal kansellere eller hva.

Gratulerer da ;)

Men tror ikke 'kommentar' kommer på pakken. Men er sannsynlig at den kommer på kviteringen som ligger i pakken..bare send de en support ticket så svarer de vanligvis innen 24 timer (på virkedager)

Hva var prisen da, og fra hvilket land blir den sendt fra?

Oppo Find 5 blir sendt fra Kina, standard så priser de pakken $150. Snakket med noen som betalte kunn 300kr i gebyrer \ toll fra DHL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer da ;)

Men tror ikke 'kommentar' kommer på pakken. Men er sannsynlig at den kommer på kviteringen som ligger i pakken..bare send de en support ticket så svarer de vanligvis innen 24 timer (på virkedager)

Oppo Find 5 blir sendt fra Kina, standard så priser de pakken $150. Snakket med noen som betalte kunn 300kr i gebyrer \ toll fra DHL.

Takk:) Ja har sendt dem mail om dette. Har du bestilt denne? Jeg har jo fått kvittering og alt via mail så kanskje man kan be dem ikke legge kvittering i pakken? Slik at når det står 150 USD på value, finner dem ingenting som kan motbevise det hvis dem evt skulle være nazi og åpne :D
Lenke til kommentar

Takk:) Ja har sendt dem mail om dette. Har du bestilt denne? Jeg har jo fått kvittering og alt via mail så kanskje man kan be dem ikke legge kvittering i pakken? Slik at når det står 150 USD på value, finner dem ingenting som kan motbevise det hvis dem evt skulle være nazi og åpne :D

Jepp, har bestilt den. Den blir shippet nå til mandag.

Bestilte også NFC Tags, Clear Screen protector og en Navy Blue Protective Case

Ordner seg nok ang kvitteringen din.. ;)

Lenke til kommentar

Jepp, har bestilt den. Den blir shippet nå til mandag.

Bestilte også NFC Tags, Clear Screen protector og en Navy Blue Protective Case

Ordner seg nok ang kvitteringen din.. ;)

Jeg bestilte eu charger og matt og clear screen protection. Vurderer denne casen for fylla og fjellturer. Lurte bare på om du skrev noe om 150 USD value, isåfall hvor. Kanskje dem sender det sånn på alle, hvem vet. Får bare vente på svar :)
Lenke til kommentar

Jeg skrev ingenting, men de priser pakken $150 som standard, om du ikke skriver noe annet i kommentarfeltet.

Skriver vanligvis det samme gamle på ting jeg pre-order. "I appreciate fast shipping as i will make a review of this product", funker som regel.. :p

Lenke til kommentar

Jeg skrev ingenting, men de priser pakken $150 som standard, om du ikke skriver noe annet i kommentarfeltet.

Skriver vanligvis det samme gamle på ting jeg pre-order. "I appreciate fast shipping as i will make a review of this product", funker som regel.. :p

Den er grei :)
Lenke til kommentar

Jeg bestilte i går og har "Preparation in progress" :) Skal på jobbreise fra torsdag-lørdag. Tipper telefonen kommer da :p

Litt kjipt dem bruker Paypal, de har utrolig dårlig vekslingskurs. Tror min havnet på 6,1 for dollaren. Det er jo ran.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Har hatt telefonen et par uker nå, og er godt fornøyd.

Sykeste skjermen jeg har sett, full HD på en telefon er ganske drøyt!

Rask og god respons, fine farger og gode menyer. Liker ikke kontakt menyen, men den kan vel byttes ut med en app.

En annen ting er at jeg synes power knappen godt kunne vært plassert på toppen av telefonen, kommer ofte borti både den og volumknappene, da de er plassert parallelt med hverandre. Småtteri, alt i alt en knakende god telefon!

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen et par uker nå, og er godt fornøyd.

Sykeste skjermen jeg har sett, full HD på en telefon er ganske drøyt!

Rask og god respons, fine farger og gode menyer. Liker ikke kontakt menyen, men den kan vel byttes ut med en app.

En annen ting er at jeg synes power knappen godt kunne vært plassert på toppen av telefonen, kommer ofte borti både den og volumknappene, da de er plassert parallelt med hverandre. Småtteri, alt i alt en knakende god telefon!

Gleder meg så sykt til min kommer...Snapchat, spotify offline med local files, facebook notifications funker fint?
Lenke til kommentar

Meh ser ut som at pakken min blei stoppa i tollen, må vel betale 25% då.. :hrm:

Samme her.

Pakken kom til krsand idag, ringte DHL, avtalte levering imorgen tidlig.

Fikk SMS noen timer etter:

God dag. Jeg må dessverre melde om at din pakke med dhl står fast i tollen. Vi fikk dessverre ikke alle papirene vi trengte for å klarere denne. Ring oss gjerne på 810 01 345 i morgen mellom 09:00 og 15:00 og spør etter import for å få denne klarert. Mvh: DHL Kundeservice.

Nå er pakken sendt tilbake til Oslo igjen... >_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...