hurdava Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Nå har Amobil.no testet telefonen, og de har vurdert den til terningkast 5! http://www.amobil.no...5588/konklusjon Endret 27. juli 2013 av Havardu Lenke til kommentar
Sverre97 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 jeg har veldig lyst til å installere "COLOR ROM" til min oppo find 5, men jeg vet ikke hvordan. kan noen forklare meg nøye eller vise til en video hvordan jeg innstallerer dette programmet? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 LINK Der finner du hvordan man bytter ROM, hvilke som er støttet bra =) Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Nå skal jeg mest sannsynligvis kjøpe oppo, men hvor fra burde jeg bestille? oppstyle har bare indonesisk versjon og oppstyle europe må man betale 1000kr mer... Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kommer du inn på annen side en oppostyle europe? Jeg blir bare dirigert rett til europa sidem demmers. Angrer litt nå på att jeg ikke har kjøpt den tidligere. Om det er noen triks til å komme inn på den gammle siden hadde det vært hyggeligt å visst Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har lyst til å kjøpe denne, men det er jo latterlig å betale så mye avgifter på import.. samt at man heller ikke får de samme reklamasjonsgarantiene. Finnes det ikke noen norsk importør? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Klarte merkelig nok å få en knekk i skjermen i dag. Merket det plutselig da jeg var ute å jogget. Telefonen lå jakkelommen uten noen andre ting. Skulle skifte sang, men skjermen reagerte ikje. Nå er touch-funksjonen helt ødelagt. Skikkelig kjipt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har lyst til å kjøpe denne, men det er jo latterlig å betale så mye avgifter på import.. samt at man heller ikke får de samme reklamasjonsgarantiene. Finnes det ikke noen norsk importør? Når jeg kjøpte min, så priset de pakken til $100, så ble lite mva hvertfall. fortolling osv blir jo uansett 100-200kr Prisen øker nok med minimum 25% om det kommer en norsk importør. - Tenker jeg skal gå for Oppo N1 som kommer i slutten av måneden. Må bare vite specsa .. Klarte merkelig nok å få en knekk i skjermen i dag. Merket det plutselig da jeg var ute å jogget. Telefonen lå jakkelommen uten noen andre ting. Skulle skifte sang, men skjermen reagerte ikje. Nå er touch-funksjonen helt ødelagt. Skikkelig kjipt. huff. det er kjipt ja. Send en PM til Adam på Oppoforums.com, så gir han deg info om du ønsker den reparert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Når jeg kjøpte min, så priset de pakken til $100, så ble lite mva hvertfall. fortolling osv blir jo uansett 100-200kr Prisen øker nok med minimum 25% om det kommer en norsk importør. - Tenker jeg skal gå for Oppo N1 som kommer i slutten av måneden. Må bare vite specsa .. huff. det er kjipt ja. Send en PM til Adam på Oppoforums.com, så gir han deg info om du ønsker den reparert. Det høres da bra ut, men jeg er student og tåler ikke uforutsette utgifter skulle jeg måtte betale over 1000kr i tollen. Hvis de sendte til deg med verdi på 100$ burde de kunne sende til meg med verdi på 30$, men det sa de nei til. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Bytter mest sannsynlig ut min Oppo Find 5 med Oppo N1 i slutten av måneden da jeg får noe rabatt på den. Må bare få greie på specsa før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Bytter mest sannsynlig ut min Oppo Find 5 med Oppo N1 i slutten av måneden da jeg får noe rabatt på den. Må bare få greie på specsa før jeg bestemmer meg. Si ifra hvis du selger den Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Si ifra hvis du selger den Det skal jeg Mest sannsynlig så er det min far så som skal få erstattet sinn iPhone 4 med denne.. men vi får se Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det skal jeg Mest sannsynlig så er det min far så som skal få erstattet sinn iPhone 4 med denne.. men vi får se Jepp, høres ikke dumt ut! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Når jeg kjøpte min, så priset de pakken til $100, så ble lite mva hvertfall. fortolling osv blir jo uansett 100-200kr Prisen øker nok med minimum 25% om det kommer en norsk importør. - Tenker jeg skal gå for Oppo N1 som kommer i slutten av måneden. Må bare vite specsa .. huff. det er kjipt ja. Send en PM til Adam på Oppoforums.com, så gir han deg info om du ønsker den reparert. Fikk beskjed om å sende den ned til HongKong så skulle de fikse den eller erstatte den. Dersom jeg var i hastverk kunne jeg bestille ny telefon i nettbutikken og få redundert beløpet når telefonen min kom frem. Vet ikke om jeg tør det da de kan slå seg vrang når den kommer ned. Satser på at alt går greit. De refunderer opp til 30$ i frakt ned til HK, så regner ikke med jeg går særlig i minus. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Fikk beskjed om å sende den ned til HongKong så skulle de fikse den eller erstatte den. Dersom jeg var i hastverk kunne jeg bestille ny telefon i nettbutikken og få redundert beløpet når telefonen min kom frem. Vet ikke om jeg tør det da de kan slå seg vrang når den kommer ned. Satser på at alt går greit. De refunderer opp til 30$ i frakt ned til HK, så regner ikke med jeg går særlig i minus. Bare vær tydelig på hva som er feil. Ikke prøv og "snik deg unna" etc.. det slår bare tilbake på en.. bare si nøyaktig hva som skjedde etc, så går det nok bra. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Var det jeg gjorde. Sendte med et par bilder. Fikk beskjed om å sende noen til, spesielt av kantene. Da fikk jeg beskjed om at de skulle fikse det. Jeg har aldri mistet telefonen, den er helt ripefri. Tror det er en produksjonsfeil på min skjerm. Lenke til kommentar
ThomasAguilera Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg hadde en produksjonsfeil, så sendte til HK. Nå fikk jeg en splitter ny, og 30 USD som skulle dekke sendinga Den er forresten til salgs, hvis noen skulle være interessert, fortsatt uåpnet Ta kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå