Lakrisbåt Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Synd, da aner de nok ugler i mosen når det kommer et dusin med telefoner fra hong kong med noen dager/timers mellomrom. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gleder meg så sykt til min kommer...Snapchat, spotify offline med local files, facebook notifications funker fint? Snapchat aner jeg ikke, bruker ikke det. Men resten av det du nevnte funker fjell ja. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 It's about to approach! http://www.mobili.no/nyheter/na-slippes-denne-i-hele-verden/ 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 It's about to approach! http://www.mobili.no/nyheter/na-slippes-denne-i-hele-verden/lurer på om det tar lang tid før dem kommer i butikker. Tror ikke vi som har bestilt den fra oppostyle har gjort noe dumt. Tror oppo kan bli en stor og respektert mobilprodusent i fremtiden Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hva vil den koste sånn cirka når den ankommer Norge? Ville det isåfall vært lurere å bestille før dette evt. skjer? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hva vil den koste sånn cirka når den ankommer Norge? Ville det isåfall vært lurere å bestille før dette evt. skjer? Står i artikkelen. Selv etter mva fra oppostyle blir det vel billigere derifra? Så lenge mva blir regnet ut fra 150USD valuen de har satt. "krysser fingrene" Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Står i artikkelen. Selv etter mva fra oppostyle blir det vel billigere derifra? Så lenge mva blir regnet ut fra 150USD valuen de har satt. "krysser fingrene" Stemmer det. Men man må ha en liten dose flaks. Både jeg og @Karbutar har fått pakken stoppet i tollen, så vi må begge sannsynligvis betale full mva på den. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Stemmer det. Men man må ha en liten dose flaks. Både jeg og @Karbutar har fått pakken stoppet i tollen, så vi må begge sannsynligvis betale full mva på den. Altså full mva av 3800 kr eller hva det var? Det kommer til å suge...På det offisielle oppo forumet sier dem at hvis dhl ringer skal man ikke si noe om prisen, bare få dem til å kontakte oppo og satse på at dem sier value som sagt er 150 USD. Hvordan holder man hodet kaldt i en sånn sak? Hvis kvittering er med i pakken er man iallefall fucked, men ifølge amerikanerne på forumet skal det gå bra. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 telefonen (32gb) koster 3300,- så blir 25% ut av det isåfall. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg ringte nettopp DHL. Fikk beskjed om at pakken min var under fortolling i oslo. Trengte ikke sende inn noe, de skulle sannsynligvis sende pakken videre, rettning meg i morgen. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg ringte nettopp DHL. Fikk beskjed om at pakken min var under fortolling i oslo. Trengte ikke sende inn noe, de skulle sannsynligvis sende pakken videre, rettning meg i morgen. Min kom til Leipzig kl 18. Har du meldt deg på project firefly? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Samme her, da får vi ha konkurranse om hvem som får den først Reiser på jobbreise etter jobb på torsdag, og skal ikke hjemmom. Håper inderlig jeg får telefonene innen da. Tviler dog. Har meldt meg på firefly Oppo er på hugget sånn software/firmware-messig. Det er bra Har ikke sett noen mobilselskaper som har sendt ut så mange oppdateringer på kort tid etter lansering. Vanligvis blir telefonene sluppet ut med gammelt OS og nytt loves langt frem i tid. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Min kom til Leipzig kl 18. Har du meldt deg på project firefly? Jepp. Ref linken jeg fikk fra Oppo's nettsted. Aner ikke når man faktisk får oppdateringen men.. Thank you for signing up for Project Firefly by OPPO! You can really help us out by sharing with your friends: http://lnc.hr/j147n Thank you, OPPO Team Endret 23. april 2013 av Merko. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Da har jeg bestilt case til den også Nillkin hard case Stod mellom den og IMAK sin hard case. Blir sikkert fornøyd. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Blir jeg tatt i tollen tror dere? Endret 24. april 2013 av paithlezz Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Da var telefonen på plass. Fikk den rett over klokka tolv i dag. Flaks at jeg hadde noen hjemme telefonen var her på under 2,5 dag! Bestilte sendt på lørdag. Shippa på mandag. Førsteintrykket er veldig bra. Jeg ble positivt overrasket over byggekvaliteten. Den oser av kvalitetsfølelse. Vet dog ikke hva som blir av mva. Endret 24. april 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Får dere telefonen i fast boot? min står bare stille med fast boot logoen. Det er jo fast boot Da var CWM og root på plass. Lurer på om jeg skal hive inn CM10,1 i samme slengen. Endret 24. april 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Fornøgd med telefonen so langt? Trur ikkje eg får min før ut i neste veke dersom DHL forsette i samme tempo. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Fornøgd med telefonen so langt? Trur ikkje eg får min før ut i neste veke dersom DHL forsette i samme tempo. Ikke kommet noe lengre på din heller? Jeg skal ringe inn i morgen tidlig (om noe ikke skjer ikveld\natt), så klage litt.. Kan jo ikke ha det sånn! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Er det tollklareringen som er problemet? Jeg ble skikkelig overrasket over at jeg fikk telefonen i dag. Den kom rett fra købehavn til stavanger. Vanligvis pleier det å gå via oslo Da er CM 10.1 installert Ser at dem fraråder å ta restore via Titanium Backup ser ut som det blir en lang kveld Endret 24. april 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå