Gå til innhold

Oppo Find 5 - diskusjon og erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva vil den koste sånn cirka når den ankommer Norge? Ville det isåfall vært lurere å bestille før dette evt. skjer?

Står i artikkelen. Selv etter mva fra oppostyle blir det vel billigere derifra? Så lenge mva blir regnet ut fra 150USD valuen de har satt. "krysser fingrene"
Lenke til kommentar

Står i artikkelen. Selv etter mva fra oppostyle blir det vel billigere derifra? Så lenge mva blir regnet ut fra 150USD valuen de har satt. "krysser fingrene"

Stemmer det.

Men man må ha en liten dose flaks. Både jeg og @Karbutar har fått pakken stoppet i tollen, så vi må begge sannsynligvis betale full mva på den.

Lenke til kommentar

Stemmer det.

Men man må ha en liten dose flaks. Både jeg og @Karbutar har fått pakken stoppet i tollen, så vi må begge sannsynligvis betale full mva på den.

Altså full mva av 3800 kr eller hva det var? Det kommer til å suge...På det offisielle oppo forumet sier dem at hvis dhl ringer skal man ikke si noe om prisen, bare få dem til å kontakte oppo og satse på at dem sier value som sagt er 150 USD. Hvordan holder man hodet kaldt i en sånn sak? :D Hvis kvittering er med i pakken er man iallefall fucked, men ifølge amerikanerne på forumet skal det gå bra.
Lenke til kommentar

Samme her, da får vi ha konkurranse om hvem som får den først :p Reiser på jobbreise etter jobb på torsdag, og skal ikke hjemmom. Håper inderlig jeg får telefonene innen da. Tviler dog.

Har meldt meg på firefly

Oppo er på hugget sånn software/firmware-messig. Det er bra :) Har ikke sett noen mobilselskaper som har sendt ut så mange oppdateringer på kort tid etter lansering. Vanligvis blir telefonene sluppet ut med gammelt OS og nytt loves langt frem i tid.

Lenke til kommentar

Min kom til Leipzig kl 18. Har du meldt deg på project firefly?

Jepp.

Ref linken jeg fikk fra Oppo's nettsted. Aner ikke når man faktisk får oppdateringen men.. :)

Thank you for signing up for Project Firefly by OPPO!

You can really help us out by sharing with your friends: http://lnc.hr/j147n

Thank you,

OPPO Team

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Da var telefonen på plass. Fikk den rett over klokka tolv i dag. Flaks at jeg hadde noen hjemme :) telefonen var her på under 2,5 dag! Bestilte sendt på lørdag. Shippa på mandag.

Førsteintrykket er veldig bra. Jeg ble positivt overrasket over byggekvaliteten. Den oser av kvalitetsfølelse.

post-47230-0-34791200-1366817642_thumb.png

Vet dog ikke hva som blir av mva.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Fornøgd med telefonen so langt? Trur ikkje eg får min før ut i neste veke dersom DHL forsette i samme tempo.

Ikke kommet noe lengre på din heller? Jeg skal ringe inn i morgen tidlig (om noe ikke skjer ikveld\natt), så klage litt.. Kan jo ikke ha det sånn! :p

Lenke til kommentar

Er det tollklareringen som er problemet? Jeg ble skikkelig overrasket over at jeg fikk telefonen i dag. Den kom rett fra købehavn til stavanger. Vanligvis pleier det å gå via oslo

Da er CM 10.1 installert :) Ser at dem fraråder å ta restore via Titanium Backup :( ser ut som det blir en lang kveld :p

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...