RamGuy Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kan nok ikke si meg helt enig den lista der, her burde nok Journey tatt både prisen for beste visuelle design, lyddesign og kanskje til og med originale idé og samarbeidsopplevelse. FTL: Faster Than Light er et genialt spill, ingen tvil om det men det stiller ikke på samme nivå som Journey når det kommer til visuell opplevelse. Lyddesign er jeg litt mer usikker på, men av manko på bedre kandidater så burde Journey stille sterkt her også. Spillet er fantastisk originalt, har en herlig historie og samarbeidsopplevelsen er temmelig unik om du spør meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Alt med Journey er bra. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Skjønner ikke at Journey fortjener beste visulle design. 2 farger som går igjen og igjen er rødt og brunt, thats it. Endret 14. januar 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Journey er fantastisk vakkert. Sekvensen hvor du surfer nedover sanden er kanskje den vakreste sekvensen i et spill noensinne. Jeg merker at jeg høres mer og mer ut som en fanboy, men jeg forelsket meg skikkelig i det spillet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Syntes du ikke Journey er visuelt vakkert, og et av de floteste spillene noen sinne så skjønner jeg at vi har totalt forskjellig smak. Det spillet er bare til å spise opp fra start til slutt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvor mange GotY-award har egentlig Journey fått? Prøvde å finne ut av det, men ble litt usikker. Kotaku, Joystiq, IGN, Gamestop, Eurogamer, noe mer? Ble overrasket at et slikt som Journey skulle vinne en GotY, rett og slett pga indie-stempelet, samt at mange klager på at det er for kort. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg har ikke spillt Journey, men kun sett gameplay. Kan jo være noe i mellom ørken og atter ørken jeg har gått glipp av. Min nominerte er hvertfall Borderlands 2 med sin tegneserie grafikk. Endret 14. januar 2013 av Kim Spartacus 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Er mye mer enn ørken. Men det er det man ser på de fleste bildene, og noe annet ville vært å spoile, og dermed ødelegge "reisen". Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvis du tror Journey er bare ørken så tar du skammelig feil Personlig føler jeg lengden er riktig, spill med såpass simplistisk gameplay må ikke bli for lange, det er en av hovedgrunnene til at jeg aldri klarer å bli ferdig med Lego spilene.. De er artige og herlige på sin måte, men gameplayet har alt for lite variasjon og blir alt for generisk at jeg orker å sitte med det i mangfoldige timer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg har ikke spillt Journey, men kun sett gameplay. Kan jo være noe i mellom ørken og atter ørken jeg har gått glipp av. Min nominerte er hvertfall Borderlands 2 med sin tegneserie grafikk. Mente å trykke "svar" til deg, men endte opp med å gi deg en tommel opp. Det var ikke meningen, fordi jeg er ikke enig. Sjekk ut noen reviews av Journey. Spillet er en av de sterkeste argumentene man kan trekke frem for at spill fortjener kunststatus. Endret 14. januar 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Håper Xcom Vinner singleplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå