Arodem Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Vi lar leserne stemme frem sine favoritter fra 2012. Les hele saken Lenke til kommentar
etse Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fez scorer ihvertfall høyt på visuelt design, original ide og beste enspilleropplevelse for min del. Elsket det spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hos meg vant Journey på det meste samt Guild Wars 2. Hadde Persona 4 Golden vært ute i Europa hadde jeg hatt det på omtrent alt. Har importversjonen av Persona 4 Golden!!! Største skuffelser hos meg er Assassins creed 3, Epic mickey 2 og FEZ! Lenke til kommentar
Rodrigues Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Årets skuffelse: Diablo 3 Årets historie: Spec Ops: The Line Årets konkurranse- og samarbeidsspill: CS:GO, Dota 2 og DayZ (ja, jeg vet at to av de er i beta, men jeg måtte stemme likevel!) Årets visuelle design: Rayman Origins. Resten stemte jeg blankt. Jeg har spilt ufattelig lite spill dette året. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 "Etter at du har sendt inn dine stemmer sender vi deg automagisk" Just saying. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Minecraft: 360 Edition er årets spill for min del. Jeg har brukt latterlig mange timer på det spillet. Runner-ups: Borderlands 2, Dust: An Elysian Tail, Trials Evolution, Fez, Halo 4, NSMB2, VVVVVV 3DS, Kingdoms of Amalur og Mass Effect 3. Største skuffelse: Summer of Arcade 2012 sammenlignet med tidligere versjoner av SoA. I år var det bare Dust som stakk ut. Jeg må tenke meg litt mer om før jeg kan avgi stemmer i de ulike kategoriene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 PlanetSide 2 på alt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ble en liten mix mellom Borderlands 2 og Planetside 2 her. Spiller nesten utelukkende FPS, så kanskje mitt nyttårsforsett skal være å prøve litt andre spill kategorier Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Nå må dere ikke glemme Farming Simulator 2013!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Tiårets spill: Journey. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Listene er basert kun på spill jeg har spilt selv og hva jeg fikk ut av dem. Håper at gamer publiserer fler enn tre resultater i hver kategori! Beste enspilleropplevelse 1 Crusader Kings II 2 XCOM: Enemy Unknown 3 Elemental: Fallen Enchantress Beste konkurranseopplevelse 1 Star Wars: The Old Republic 2 Planetside 2 3 DayZ Beste samarbeidsopplevelse 1 DayZ 2 Star Wars: The Old Republic 3 Planetside 2 Største skuffelse 1 Diablo III 2 Counter-Strike: Global Offensive Beste originale idé 1 Elemental: Fallen Enchantress 2 Firefall Beste visuelle design 1 XCOM: Enemy Unknown 2 Firefall 3 Planetside 2 Beste lyddesign 1 Crusader Kings II 2 XCOM: Enemy Unknown Beste humor 1 FTL – Faster Than Light Endret 29. desember 2012 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Mitt beste spill får året kom fra en utvikler som senere stengte dørene, veldig synd for jeg hadde virkelig sett mere fram til Kingdom of Amalur Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Borderlands 2, DayZ og Planetside 2 er årets spill for min del. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 For meg: Årets enspilleropplevelse; Far Cry 3. Årets samarbeidsopplevelse; Torchlight 2 (tett etterfulgt av Borderlands 2). Årets konkurranseopplevelse; Chivalry - Medieval Warfare. Årets skuffelse; Dark Souls porten til PC. UTEN SKYGGE AV TVIL! Mine valg. 1 Lenke til kommentar
zen master Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 dark souls på alt utenom skuffelse for min del. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvordan er det med spill som opprinnelig kom ut i et tidligere år, men som kom til enkelte plattformer i år? Som for eksempel The Witcher 2 og Dark Souls? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 For en veldig kul ide, har veldig lyst på en t skjorte Spørs om jeg har spilt nok nye spill i år til at jeg kan stemme på alle kategoriene ^^ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er litt etter mtp på spill (venter ofte til GOTY osv), men Mass Effect 3 scorte samlet sett høyest hos meg, ett spill som til tross for sine feil fortsatt har karakterer man bryr seg sjeldent mye om. AtW Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Årets spill er The Walking Dead som turde og tok historiebiten mot noe vi ikke har omtrent sett i film engang. Takk til Telltale som har gjort mer inntrykk på meg enn noen annet media. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvordan er det med spill som opprinnelig kom ut i et tidligere år, men som kom til enkelte plattformer i år? Som for eksempel The Witcher 2 og Dark Souls? De teller for året de ble gitt ut for første gang, så lenge det ikke er snakk om en vesentlig endret versjon. Vi kommer til å filtrere ut spill fra tidligere år ved opptelling av stemmene. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå