Lue.no Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 http://www.dustinhome.no/product/5010645338/asus-k53br-amd-1-65-4gb-500-15-6-w7hp/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=1006 eller: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/asus-x55a-sx066v/174157.3003/ Eller tilsvarende Asus pc-er ? Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Dette er et klassisk spørsmål og det blir for dumt... Det kommer an på din egen bruk av pc som bestemmer hvem som blir best for deg. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Men da kan vel du fortelle om fordeler og ulemper da hexafix ?? Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Her har Hexafix min fulle støtte, dette er et spørsmål det ikke går an å svare på hvis vi ikke vet hva maskinen skal brukes til. 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Her har Hexafix min fulle støtte, dette er et spørsmål det ikke går an å svare på hvis vi ikke vet hva maskinen skal brukes til. Takk! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Men da kan vel du fortelle om fordeler og ulemper da hexafix ?? Jeg gidder ikke å fortelle masse ting helt tilfeldig uten å få spørsmål om det... Jeg kunne ha skrevet en bok omg fordeler og ulemper men her er det en som spør om hjelp og for at vi skal hjelpe han bedre så trenger vi flere opplysninger slik at han får vite det han trenger og ikke alt han ikke trenger å vite... Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 http://www.dustinhom...tm_content=1006 eller: http://www.netonnet....6v/174157.3003/ Eller tilsvarende Asus pc-er ? Du må ut med hva du skal bruke PCen til.... du kan ikke bare spørre hvilke av de to som er best, vi må vite hva du skal bruke PC til før man kan peke ut en Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Du må ut med hva du skal bruke PCen til.... du kan ikke bare spørre hvilke av de to som er best, vi må vite hva du skal bruke PC til før man kan peke ut en Det er jo akkurat det jeg fortalte om i første post din overlegne dot... Lenke til kommentar
Lue.no Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Hei! TS her. Beklager at jeg ikke skreiv det. Tenkte å bruke pc-en til å se film, litt bildebehandling, office og musikk. Ikke spilling. Man kan vel sette spec. av maskinene opp mot hverandre, uten å vite hva man skal benytte den til? Kom gjerne med anbefaling av pc opp mot 3500 kr. ( Max. ) Ønsker Asus p.g.a. 3 års garanti, men intet krav.. Design er og viktig. Det er jo akkurat det jeg fortalte om i første post din overlegne dot... Slapp av. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hei! TS her. Beklager at jeg ikke skreiv det. Tenkte å bruke pc-en til å se film, litt bildebehandling, office og musikk. Ikke spilling. Man kan vel sette spec. av maskinene opp mot hverandre, uten å vite hva man skal benytte den til? Kom gjerne med anbefaling av pc opp mot 3500 kr. ( Max. ) Ønsker Asus p.g.a. 3 års garanti, men intet krav.. Design er og viktig. Slapp av. Spilling krever grafikk kort og media generelt krever god plass og mye ram. Selv har jeg vært eier av HP, Toshiba, MSI, Acer og Siemens.... Av disse så er det helt klart at Acer var best når det kommer til laptop. Anbefaler Acer på det sterkeste. De er stabile, slitesterke og varer lenge med god behandling. Lenke til kommentar
Lue.no Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Spilling krever grafikk kort og media generelt krever god plass og mye ram. Selv har jeg vært eier av HP, Toshiba, MSI, Acer og Siemens.... Av disse så er det helt klart at Acer var best når det kommer til laptop. Anbefaler Acer på det sterkeste. De er stabile, slitesterke og varer lenge med god behandling. Takk for svar! Kan du anbefale en Acer til mitt bruk med bra design? Evt. hvilke er best til mitt bruk av de to asus pc-ene? Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Takk for svar! Kan du anbefale en Acer til mitt bruk med bra design? Evt. hvilke er best til mitt bruk av de to asus pc-ene? Bare hyggelig. Jeg skulle gjerne ha gjort det men jeg har så treg internett at jeg hele tiden må prioritere hva jeg skal klikke på. Nå vet ikke jeg hva du liker av design men jeg anbefaler at du ser mer på kvaliteten. Det vil si svake punkt. Er det lett for at det blir riper eller andre bagataller så forsøk å sett deg inne i dette. Tenk deg at du sitter med pcen på fanget foran deg og forsøk å tenk over hvordan det blir med akkurat den og slik kan du gjøre med alle nye ting du skal kjøpe. Jeg er ikke helt oppdatert på markedet om dagen og jeg trodde at jeg skulle få kjeft for det har jeg fått før når jeg har prøvd å hjelpe folk men likevel visste svarene i fra før slik at dem syns at jeg var ubrukelig akkurat der og da... Har angst på grunn av slike folk... :C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå