Fragletrollet Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Skal kjøpe nytt kabinett. Kabinettet må være ganske stort, helst ikke midi(hvis ikke det er et stort et ) Har vurdert Chieftec Bigtower. Mange sier dette er tungt, er dette så? Ca hvor tungt? Skal ha plass til 2-4 stk hardisk, cdrom,cdrw,dvd,en del stæsj som viftestyringer(2 stk eller mer),mange vifter, en god del expansionkort m.m.. Må ha god plass til leds, katoder, vifter, laseere osv ;D Prisklasse opp til kroner 1300-1400. Skal helst være med vindu. Hadde vært en fordel om kabinettet ikke er ALTFOR tungt da jeg drar på LAN en gang i blant. Noen forslag? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har sjølv eit chiftek scorpion bigtower. Hviss du ikkje er ein svekling så er ikkje det noko problem å bære det. (18kg tørrvekt) Har dei samme + og - som alle andre chiftek kabinett. (bortset fra dobbel så stor plass då..) EDIT: fordeler og ulemper med tungt kabinett. Dei tyngste kabinetta er gjerne meir stabile/kraftigare bygd, men dei er jo tyngre å dra på Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Skal dette være med psu? Hvis ikke er dette et godt alternativ, har prøv det, det er mye støydemping som gjør det stille og det er god plass i det. Edit: Feil link :oops: Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg fåreslå et Antec PlusView1000!!! fikk 5 i HW.no's test. koster ca 800 spenn på microplex.no, uten strømmforsyning da... Må bare si at det ser bra ut , jeg skal også kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå