jallamamba Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har fått meg en Harmony Touch fjernkontroll og gledet meg til å begynne å konfigurere denne. Installerte programvare fra Logitech og Silverlight, opprettet en bruker og følte meg klar til å logge inn... Men nå kommer jeg ikke lenger. Har koblet fjernkontroll til PC via USB-kabelen. Når jeg prøver med IE9, får jeg Velkommenskjerm og så står det Vent litt... thæts it, ingenting mere skjer. Om jeg logger inn med Opera 12.12 så får jeg feilmelding om at det er en feil på server... Har prøvd å logge inn siden i går (fredag 28.12.2012) Er det flere som har dette problemet? Er det noen med samme fjernkontroll som klarer å logge inn? Er dette en feil på min PC eller fjernkontroll, eller er det mylogitech som er nede for tiden? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg prøvde nå nettopp. Ingen problemer. Jeg bruker Firefox, og har en Harmony 650. Koblet ikke til fjernkontrollen da jeg prøvde, men det skulle vel ikke ha noe å si. Endret 29. desember 2012 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Ok, takk for tilbakemelding Da får jeg prøve meg litt frem her hjemme. Har prøvd å avinstallere Logitech og Silverlight programvare og lagt inn på ny, men uten resultat... Får prøve en annen PC nå. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg har forresten ikke installert noe programvare fra Logitech, jeg gjør alt via myharmony.com. Skriver inn epost og passord, klikker logg inn og et nytt vindu åpner seg. Etter litt loading dukker det opp et bilde av fjernkontrollen og jeg kan velge hva jeg vil gjøre videre. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Fikk det til på en annen PC, så nå har jeg fått fjernkontrollen til å virke Gjorde det samme som på laptopen (som det ikke vil virke på), går til myharmony.com, logger inn. Når Silverlight og Logitech drivere ikke er installert, får en beskjed om å legge inn dette. Etterpå var det ingen problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå