Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fortelle ei jente at du vil ha sex med henne?

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit

Vi er venner som snakker litt sammen av og til og mest på chat og der har også endt opp å snakke om sex og sånn. Hun har tidligere hatt noen kjipe opplevelser når det kommer til sex og som alle menn er jeg verdens beste og er overbevist om at jeg kan gi henne en god opplevelse. Hvordan går jeg frem for å fortelle henne at jeg har lyst på henne?

Anonym poster: 9418a79df18850081650ffb7d2095461

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du mener vennskapet vil ødelegges? Det er jo derfor jeg spør her om noen har noen gode innspille eller ider om hvordan jeg skal gå fram for å få sakt det på en god måte.

Anonym poster: 9418a79df18850081650ffb7d2095461

Uannsett hvordan det skal sies, så har jeg både hørt og sett at vennskapsforholdet bruker å ryke, når man tar forholdet til sengs.

:)

Lenke til kommentar

Uannsett hvordan det skal sies, så har jeg både hørt og sett at vennskapsforholdet bruker å ryke, når man tar forholdet til sengs.

I ung alder ja... Når man blir eldre så klarer fint et vennskap litt sex... I de fleste tilfeller ihvertfall :)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

I ung alder ja... Når man blir eldre så klarer fint et vennskap litt sex... I de fleste tilfeller ihvertfall :)

Det kan kanskje stemme, siden vi sannsynligvis modnes både her og der med alderen, men jeg har selv ingen eksempler å vise til.

Dessuten er nå den derre sexen sterkt overvurdert, og hvis man nå er så uheldig å visualisere seg selv i gang med akten, i all sin kroppslige velde, inkludert mindre tiltrekkende innslag av "sægging" - det være seg pupper eller manboobs, eller noe annet unevnelig, ja, da er jaggu meg en god tallerken med lørdagsgrøt å foretrekke - særlig hvis man får et glass rød saft ved siden

Men, det er nå meg det

Lenke til kommentar
Hvordan fortelle ei jente at du vil ha sex med henne?

"Jeg vil ha sex med deg."

Da har du fortalt jenten at du vil ha sex med henne.

Det går jo an å gå omveier, men det overnevnte er den mest ærlige måten å fortelle det på, og dersom dere er noenlunde modne begge to så vil hun reagere positivt, nøytralt eller negativt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo komme med noen sjekkereplikker.

Du ser ikke så verst ut til å være så feit

Klærne dine ville tatt seg flott ut på soveromsgulvet mitt.

Du må ha et speil i baklomma, for jeg kan se meg selv i buksene dine senere.

Skulle ønske du var en karusell for da kunne jeg kjørt deg hele dagen for en tier

• Liker 3
Lenke til kommentar

Når dere snakker om sex - verdens enkleste sak da er vel å slenge ut en "fleip" som viser at du er mer enn klar for å inseminere henne. Om hun reagerer med alt annet enn sinne (overraskelse, ler det bort, blir interessert osv), rull snøballen videre.

Blir hun sint må du bare si det var en dårlig spøk...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...