-(UnLuCkY)- Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Halla pple !! altså, jeg vet ikke helt hva som er skjedd men noe er seriøst galt nå! dattan vil ikke engang starte.. d er snakk om at BARE viftene og hdd som begynner å svive, jeg fryktet til å begynne med at jeg hadde tatt livet av cpu.. men kunne på sett å vis ikke tro d siden jeg oxo hadde ned klokket pcen til originale innstillinger. til å begynne med startet den som den enkli ville selv.. kom inn i windass og prøvde å kjøre litt q3 bench og diverse.. den klarte seg noen ganger men frøs alltid innen 15min, nå har den vil den ikke vise boot eller noe. jeg fikk lånt en duron cpu og tenkte"ja hvor for ikke teste og se om d funker med den?" uten resultat. dermed står d bare igjen og se om d er mulig rammen som har kost seg natta nå... jeg skal vertfall teste og se.. er d ikke d så begynner jeg å lure på hk ass.. jeg har vert borti dette problemet med at "bare viftene og hdd starter" før.. men jeg er futten meg ikke sikker denne ganga.. for litte granne spesifikke info så se i siggen er d muligen en a dere fellow oc pple som kansje har et godt tips til meg ?? :?: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå