Lars26 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har spilt BO2 på PC nå og merker at det begynner å bli kjedelig Lite våpen på starten (liker bare mp7) og er for lite perks uten å kunne gjøre dem om til pro og er kjedelig vet ikke hvorfor dårlig killstreak/scorestreak system fiendenes fottrinn lyden er så lite at jeg ikke kan høre dem med turtle beach x11 osv.. perksa for min del er helt uirreleveante, dårlige perks og utvalg av våpen og som sagt vanskelig å få tak i våpen har spilt mw3 på xbox før og lurer på om jeg burde kjøpe det tips Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Gå tilbake til Call of Duty 2 eller 4, gode slagere! Du sier du har prøvd MW3 på Xbox før, da skal du vel selv vite om du burde kjøpe eller ikke? Det er nok variasjon mellom våpen og perks på de to spillene, om det er nok til å kjøpe MW3, er opp til deg. Endret 29. desember 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ikke så mange som spiller MW3 lenger nå, må vente en liten stund før du kommer inn i games. Det er også mye mer noob-vennlig, alle får killstreaks hele tiden og luftrommet er proppfullt av dritt 24/7. Tåler mindre av nades også. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Men black ops 2 er dårlig kanskje jeg kjøper mw3 får se gi meg noen BO2 tips a til bra våpen har bare bruk for mp7 som jeg liker og er lei den Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Tips? Norskkurs. Vector er for så vidt et godt våpen syntes jeg ihvertfall. Litt mindre damage enn MP7, men samtidig høyere accuracy. Endret 1. januar 2013 av Trollface 1 Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Viss du faktisk vil ha et bra spill er vel cod2, 4, 5 eller 6 de som er de mest anbefalte. Stort sett alt etter MW2 har gjort serien værre og værre. I forhold til våpen på BO2; bruk scorpion eller MD, de er sykt OP. Samme er det med m8a1 og m14. Sniperene er selvsagt morsomme. Endret 6. januar 2013 av Br3AK Lenke til kommentar
warioman Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Er det flere som har problemer med black ops 2 etter den nyeste patchen? Blir disconnecta etter hver match der det står: party is no longer active. Selv om jeg ikke er i et party engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå