Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Da gjør jeg det. Denne har jeg kalt "Under Oppsyn". Den observante leser med sans for detaljer vil kanskje legge merke til at jeg har laget bildet i Paint, og ikke med blyant. begynner bare å le når jeg ser detaljene... Og slik er det med alle bilder som har artige detaljer inkludert flere av mine egne tegninger.. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Jg kan også tegne i paint... Men jeg er like dårlig med paint som med blyant. :C Dette er en tegning som heter "sverd i stubbe" slik som tittelen på ikonet mitt forteller meg. Og dette er mitt kjære "Doland" som også er tegnet i paint. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Må også tilføye en av de største enthusiastene mine: Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Har du en historie, noe du vil formidle med f.eks. "Sverd i stubbe"? Dette er jo valgfritt, og kanskje det ikke er noe for deg, men for min del vil jeg gjerne ha en grunn til å ta med de elementene hvert bilde består av. Alt annet blir for min del støy (gjelder de jeg lager). Som i det bilde jeg la inn. Et enkelt menneske beveger seg fra lynet til hjertet. Veien er begrenset i bredde, og det er noen som følger med, nøye. Sol og måne for å illustrere tid. Noen vil kanskje se det hele som en fortelling om å bevege seg fra noe vondt til noe godt. Det kan være mye, fra syk til frisk, ensom til i et forhold, i et forhold til en... Mange muligheter. Det kan også være at overoppsynet er for stort for en liten person. Tittelen hinter også til overgangen fra under til over. Men igjen, kanskje er ikke det noe som passer for deg. Det er mange stilarter, og det er ikke alt som passer for alle. 3 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg tok et dykk nede i arkivet og fant disse tegningene fra 10 - 12 år tilbake i tid... Artig at jeg faktisk har de og de kan få folk over på nye tanker for det er noen som trenger det også noen ganger. Så av og til så er det greit med litt "støy" Hadde en alkoholiker som nabo og da tegnet Når gresset er nært: En dag jeg var "super fjern": En av mine mange negere(afrikanere): Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 det å være "fjern" og tegne er ikke noe jeg ser på som en god sammenheng. tegning krever at du er konsentrert, og studerer. ta å finn noen kurs i akt tegning, konstruksjon, og/eller kjøp en bok om basics først. 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Paint skriket: Da jeg forsøkte å tegne musikk :O det å være "fjern" og tegne er ikke noe jeg ser på som en god sammenheng. tegning krever at du er konsentrert, og studerer. ta å finn noen kurs i akt tegning, konstruksjon, og/eller kjøp en bok om basics først. JEg syns at det er en god sammenheng og det er fordi jeg har min egen måte å være "fjern" på... Jeg må være det for å faktisk kunne konsentrere meg bedre og ikke bli plaget av av det dårlige miljøet som er rundt meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 javel, du om det. du får ha det som en avslappende hobby da Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Når jeg skal tegne så er det viktig at det er klar bane gjennom hele armen min for det er som regel bare da jeg kan tegne. Hvis ikke så klarer jeg ikke å tegne noe som helst og det å få klar bane gjennom armen min er noe som jeg oppnår av å være "fjern"... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Når jeg skal tegne så er det viktig at det er klar bane gjennom hele armen min for det er som regel bare da jeg kan tegne. Hvis ikke så klarer jeg ikke å tegne noe som helst og det å få klar bane gjennom armen min er noe som jeg oppnår av å være "fjern"... haha ! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 haha ! Slik er det med alt jeg gjør så du får le så mye du vil Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 pass deg self nå cob før du blir anmeldt for aa stjele bildent hans! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 hvorfor er du så ute etter hexafix hele tiden cob nobbler??? Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 enig dritt sekk hata de 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Alle er ute etter meg... :C Fordi alle hater meg? Er det ingen som liker meg? Føler meg helt tom av alle som er ekle i mot meg.. Ikke veldig mange som gidder å være hyggelig mot meg :C Lenke til kommentar
Statskirkenyter Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da ville jeg kanskje, iallefall prøvd og ta hintet og funnet meg et annet forum 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Da ville jeg kanskje, iallefall prøvd og ta hintet og funnet meg et annet forum Dette var jo veldig inviterende.. Er det derfor folk slutter å bruke diskusjon.no ? Faen... Jeg føler meg helt usynlig og det har jeg gjort lenge... Faen... Jeg er lei meg nå :C Og jeg mener det.. Sier ikke det uten grunn Jeg er en taper i fra før og det er mange som prøer å trykke meg ned :C Endret 31. desember 2012 av Hexafix Lenke til kommentar
Statskirkenyter Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Inte vet jag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå