Gå til innhold

Hexafix - Galleriet

Hexafix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jamen, du er jo selvmotsigende. se på signaturen din

du sier at du er en naturlig fyr liksom, og at det som er unaturlig er feil

kan du da forklare meg hvorfor du bruker tiden på teknologiske duppeditter som pc?

Det spørs hva jeg driver med på pcen... Jeg må jo følge med dagens samfunn og jeg kan jo også kjede meg.

Det er ikke unaturlig å oppsøke underholdning og jeg må ta verden slik den er og hvis ikke så er det fint om jeg kunne fått mer innflytelse.

Lenke til kommentar

Det spørs hva jeg driver med på pcen... Jeg må jo følge med dagens samfunn og jeg kan jo også kjede meg.

Det er ikke unaturlig å oppsøke underholdning og jeg må ta verden slik den er og hvis ikke så er det fint om jeg kunne fått mer innflytelse.

du er ikk en mann fra naturen om du lever med elektronikk

om du er fra naturen i dagens samfunn så har du ikk bruk for slikt

da oppdaterer du deg på andre måter

les papiravisa for faeeeen, galen mann

Lenke til kommentar

du er ikk en mann fra naturen om du lever med elektronikk

om du er fra naturen i dagens samfunn så har du ikk bruk for slikt

da oppdaterer du deg på andre måter

les papiravisa for faeeeen, galen mann

Alle kommer i fra naturen

i prinsippet så er ikke papiravisa noe mindre unaturlig enn datamaskina. Datamskin er bare mer moderne. Den kommer jo også i fra naturen på en måte. Selv om det er laget av plast og metall. Plast er vel det mest unaturlige. Jeg hater plastikk for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Alle kommer i fra naturen

i prinsippet så er ikke papiravisa noe mindre unaturlig enn datamaskina. Datamskin er bare mer moderne. Den kommer jo også i fra naturen på en måte. Selv om det er laget av plast og metall. Plast er vel det mest unaturlige. Jeg hater plastikk for å si det mildt.

du er unaturlig

Lenke til kommentar

Jeg skulle sjekke hvordan jeg kom til å tegne når jeg tenker på folk som jeg misliker her inne på forumet og da ble det slik... Har ikke helt tuchen i hånda... Må vente til i natt for å tegne for da har jeg best kontroll over hånda mi...

Det er også slik at jeg må misbruke narkotika for å få til å tegne noe som helst. Men jeg kan jo ikke tegne fordi jeg kan ikke få frem noe som helst likevel.

Jeg er jo bare bare dum... :C

post-278611-0-49527500-1356907974_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ikke be om kritikk når du åpenbart ikke tåler det. Du ble kanskje overrasket når du oppdaget at resten av verden ikke deler ditt syn på din egen fortreffelighet?

Det er greit med dårlig kritikk men det trenger ikke å være frekt og uhøflig men det er det ingen her inne som forstår.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...