jellybeaner Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Nei... Det er feil er alle disse tegningene, et selvporttrett for hver personlighet du har? 5 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Hvor mye ville en sånn tegning kostet? De er ikke til salgs. er alle disse tegningene, et selvporttrett for hver personlighet du har? JA, og det trodde jeg at du skjønte. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Synes de siste bildene dine var veldig fine. Spessielt trollet. Fortsett. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Tegningene er på side 3 Lenke til kommentar
jellybeaner Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 De er ikke til salgs. JA, og det trodde jeg at du skjønte. jamen, du er jo selvmotsigende. se på signaturen din du sier at du er en naturlig fyr liksom, og at det som er unaturlig er feil kan du da forklare meg hvorfor du bruker tiden på teknologiske duppeditter som pc? 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Synes de siste bildene dine var veldig fine. Spessielt trollet. Fortsett. Klarer ikke å tro på det der etter alt jeg har fått høre. Prøv å fortell litt mer hvis du faktisk syns at de var fine Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 jamen, du er jo selvmotsigende. se på signaturen din du sier at du er en naturlig fyr liksom, og at det som er unaturlig er feil kan du da forklare meg hvorfor du bruker tiden på teknologiske duppeditter som pc? Det spørs hva jeg driver med på pcen... Jeg må jo følge med dagens samfunn og jeg kan jo også kjede meg. Det er ikke unaturlig å oppsøke underholdning og jeg må ta verden slik den er og hvis ikke så er det fint om jeg kunne fått mer innflytelse. Lenke til kommentar
jellybeaner Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Det spørs hva jeg driver med på pcen... Jeg må jo følge med dagens samfunn og jeg kan jo også kjede meg. Det er ikke unaturlig å oppsøke underholdning og jeg må ta verden slik den er og hvis ikke så er det fint om jeg kunne fått mer innflytelse. du er ikk en mann fra naturen om du lever med elektronikk om du er fra naturen i dagens samfunn så har du ikk bruk for slikt da oppdaterer du deg på andre måter les papiravisa for faeeeen, galen mann Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 du er ikk en mann fra naturen om du lever med elektronikk om du er fra naturen i dagens samfunn så har du ikk bruk for slikt da oppdaterer du deg på andre måter les papiravisa for faeeeen, galen mann Alle kommer i fra naturen i prinsippet så er ikke papiravisa noe mindre unaturlig enn datamaskina. Datamskin er bare mer moderne. Den kommer jo også i fra naturen på en måte. Selv om det er laget av plast og metall. Plast er vel det mest unaturlige. Jeg hater plastikk for å si det mildt. Lenke til kommentar
jellybeaner Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Alle kommer i fra naturen i prinsippet så er ikke papiravisa noe mindre unaturlig enn datamaskina. Datamskin er bare mer moderne. Den kommer jo også i fra naturen på en måte. Selv om det er laget av plast og metall. Plast er vel det mest unaturlige. Jeg hater plastikk for å si det mildt. du er unaturlig Lenke til kommentar
horrorshow4u Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 hadde heller solgt levra mi enn å kjøpt et bilde fra deg 4 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 du er unaturlig Ingen er unaturlige.. Til og med du er naturlig hadde heller solgt levra mi enn å kjøpt et bilde fra deg Det hadde jeg også gjort. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Dere må gjerne poste deres egne tegninger slik at vi kan sammenligne også... Jeg har ikke nekta folk i det og det er vel fritt frem så lenge det er off-topic... Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg skulle sjekke hvordan jeg kom til å tegne når jeg tenker på folk som jeg misliker her inne på forumet og da ble det slik... Har ikke helt tuchen i hånda... Må vente til i natt for å tegne for da har jeg best kontroll over hånda mi... Det er også slik at jeg må misbruke narkotika for å få til å tegne noe som helst. Men jeg kan jo ikke tegne fordi jeg kan ikke få frem noe som helst likevel. Jeg er jo bare bare dum... :C Lenke til kommentar
monkeybusiness Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 draw me like one of your french girls 1 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 draw me like one of your french girls er du feig? Lenke til kommentar
monkeybusiness Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 er du feig? oh hey, du er visst ikke sosialt begavet 1 Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hallo... Jeg har begynt å tegne og jeg vil gjerne vise frem her. Håper å få masse kritikk fra dere.. Ikke be om kritikk når du åpenbart ikke tåler det. Du ble kanskje overrasket når du oppdaget at resten av verden ikke deler ditt syn på din egen fortreffelighet? Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Ikke be om kritikk når du åpenbart ikke tåler det. Du ble kanskje overrasket når du oppdaget at resten av verden ikke deler ditt syn på din egen fortreffelighet? Det er greit med dårlig kritikk men det trenger ikke å være frekt og uhøflig men det er det ingen her inne som forstår. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Dere må gjerne poste deres egne tegninger Da gjør jeg det. Denne har jeg kalt "Under Oppsyn". Den observante leser med sans for detaljer vil kanskje legge merke til at jeg har laget bildet i Paint, og ikke med blyant. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå