Gå til innhold

Hexafix - Galleriet

Hexafix

Anbefalte innlegg

JA, og erfaring kommer over tid og hvor mye man velger å bruke tiden samt hvor mye man utvikler seg og hvor fort man lærer så alder betyr svært lite når det kommer til dette. Jeg er voksen og det vil si mellom 18 og 70 år og noe mer relevant er ikke alderen når det kommer til talent... Det spørs hvordan kroppen fungerer.

Du sa du var 17 i går, og du legger bare inn masse meningsløse tråder over alt. Stop med dette, kutt ut hasjen, finn deg en dame, og gjør andre ting enn å trolle rundt på et forum.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja... de siste innleggene er bare alkoholisert svada og det er slik dere blir av å drikke alkohol..

Ser det er folk sier at jeg skal slutte å røyke hasj men jeg ser jo hvordan alkoholikere blir... Takke meg til å fortsette som hasjliker helt til den dagen jeg må graves ned under bakken...

Det går an å holde seg til tema selv om tråden ligger i OT-baren...

Jeg har fått advarsel om dette før og da regner jeg med at dette gjelder for dere også.

Lenke til kommentar

jaja... de siste innleggene er bare alkoholisert svada og det er slik dere blir av å drikke alkohol..

Ser det er folk sier at jeg skal slutte å røyke hasj men jeg ser jo hvordan alkoholikere blir... Takke meg til å fortsette som hasjliker helt til den dagen jeg må graves ned under bakken...

Det går an å holde seg til tema selv om tråden ligger i OT-baren...

Jeg har fått advarsel om dette før og da regner jeg med at dette gjelder for dere også.

Holde seg til tema? Dette er en off-topic tråd, altså uten temaet. Hva er problemet? Endret av EveryGameGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tegningene noen titler?

Nei... de har ikke det og det er fordi jeg vil at folk skal ha sine egne navn.

Og nå har jeg mistanke om at det er folk med flere profiler som farer rundt... Jeg gidder ikke å forklare hvorfor og dere vet jo selv hva dere driver med og når dere vet at jeg vet hva dere driver med så er det ingenting å prate om... Tull å bruke energi på å prate om det her da...(?)

Det er greit så lenge dere ikke prøver å lage konspirasjoner i mot meg

Lenke til kommentar

Har de søte små søte, snille barna gått å lagt seg nå da?

-Siden det er så stille her akkurat nå... Beste tida å være drittsekk i hele året er vel mellom juleaften og nyttår for da er jo jula over og dere har blit enda mer bortskjemte... hehe :D

Lenke til kommentar

ER DET NOEN SOM KAN KRITISERE DE SISTE TEGNINGENE MINE?

Fortjener vel minst 10 tråd-sider for hver tegning etter å ha fått 4 sider for en dårlig tegning av et troll...

Eller er det alkoholen som dere drikker som gjør at dere blir slik som dere er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...