MarQsDH Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Wednesday, January 16th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Ble litt forsinket med de bildene fra 17. og 18, men her er begge. Begge ble fotografert med "freelensing" (og 50mm f/1.8), og er litt prøve/feile-bilder. Litt på måfå ble de, men sånn går det noen ganger. God helg! Thursday, January 17th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Friday, January 18th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Det snør, det snør! Saturday, January 19th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Her er dagens bilde, som runder av uke nummer 2 i året 2013. Håper alle har hatt ei bra uke, og møter den nye med åpne blendere! Sunday, January 20th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Rock on! Siden bildet er så mørkt som det er, så vil jeg anbefale å bruke en annen nettleser enn Chrome. Vet ikke med alle, men Internet Explorer har fine farger i hvertfall. Monday, January 21th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Tuesday, January 22th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Bra innsats og utholdenhet, og mange interessante bilder. Tirsdag 15. er min foreløpige favoritt. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Bra innsats og utholdenhet, og mange interessante bilder. Tirsdag 15. er min foreløpige favoritt. En av mine det og. Ser jeg skal glede meg til det blir litt lysere ute, så man får litt bedre tid til å få et bilde! Tar vel nesten ikke mer enn én time før "lyset er slukket", etter at bussen har stoppet. Dagens bilde! Wednesday, January 23th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Ble jeg ikke lastet opp noe bilde i går, men legger ut begge i dag. God helg! Thursday, January 24th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Friday, January 25th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Saturday, January 26th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Sunday, January 27th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Monday, January 28th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Dagens bilde ble et portrett av minstebror! Tuesday, January 29th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Wednesday, January 30th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Du har mange fine bilder - stå på! Porterettet av broren din er herlig, og skriveboka på 28. var særlig flott. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 God helg! Thursday, January 31st by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr MÅNEDSSKIFTE! Februar venter! Friday, February 1st by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Dagens kreative... Saturday, February 2nd by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Ukas siste bilde! Ble litt ut av fokus, men jeg synes ikke det ble så verst allikavel. Sunday, February 3rd by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Jula varer helt til påske? Monday, February 4th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Tuesday, February 5th by Markus Dahl-Hanssen, on Flickr Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 For dere som har fulgt med her, så har jeg ikke lastet opp så mange bilder i det siste. Jeg har ikke hatt tid, og krefter for den saks skyld, til å redigere og laste opp. Jeg begynner og komme etter, og tenker å begynne å laste opp en del av bildene i løpet av dagen/i morgen. JEG HAR IKKE GITT MEG er vel egentlig det som er viktig å få med seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå