Schanzen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg har kjøpt meg stuePC og TV, og tenker jeg skal streame filmer fra nettverket. - Det jeg ønsker er å kunne laste ned direkte til serveren uten å måtte laste ned på PCen for å føre over til serveren og at det ikke går utover nedlastingshastigheten. - At den er liten, stillegående og brukervennlig. Jeg syns det er en veldig enkel løsning å koble til Stasjonær pcen på nettverket bare ved å åpne en mappe å skrive ip adressen så har du tilgang til det en velger å dele. f.eks åpne min datamaskin å skrive \\192.168.0.11 . men har relativt lite harddisk plass på stasjonær pcen så hadde vært greit med en server. En venn av meg sa det er bedre å kjøpe en liten PC å legge inn linux på den isteden for å kjøpe NAS, men ikke vet jeg. Setter veldig pris på gode råd og tips her. takk Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg er veldig fornøyd med min Netgear Readynas Duo. Den kan du legge inn Transmission på. Lenke til kommentar
Schanzen Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Uten at det går ut over hastigheten? snakket med en på elkjøp sa at det gikk ant, men det lastet ned betydelig mye saktere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå