Schanzen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hei! Jeg skal kjøpe meg en HTPC å ha i stua. Det står litt mellom disse 2, men tar gjerne imot andre forslag. Det som er veldig viktig for meg er at den er ganske stillegående. Hvilken av disse 2 er mest stillegående? Jeg har ikke så mye erfaring med å bygge selv, så kommer nok til å kjøpe ferdig bygget bare. Også er det vanskelig å ta ut harddisken i ASRock VisionX å bytte det med en SSD? Kommer til å bruke den til å browse nettet, streame filmer,serier og høre på musikk. Også greit om den klarer seg relativt bra i spill, men det er ikke det viktigste. takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 ASRock VisionX er etter det jeg har lest mest stillegående. Alienware X51 er nok et hakk bedre om den skal brukes til Gaming. ASRock VisionX er laget for at det skal være enkelt å bytte komponenter. Lenke til kommentar
Schanzen Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar. Tenker jeg skal gå for ASRock VisionX siden jeg ikke skal bruke denne pcen til gaming noe spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå