Kjøleskap Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Trenger sårt en skikkelig sensorrens, men vet ikke helt hvor jeg skal gå. Hører at Japan Photo tar 250, og det er jo en overkommelig pris, men det er vel ingen slike butikker i Hamar-området. Er veldig lite kjent med fotobutikkene heromkring, så er det noen som kan anbefale et sted å få utført dette? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 er en fotobutikk i vangsveien tror jeg Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 JP finner du på Lillehammer. På Hamar har du Holland Foto i Vangsvegen, men jeg er usikker på om de gjør det, eller sender det inn. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kan godt tenkes at Holland Foto i Vangsveien gjør det, ellers skulle jeg ikke bli overrasket om fotobutikken inne på kjøpesenteret CC Hamar kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Fikk tips om JP Lillehammer på PM også, så tenker jeg tar en tur dit på nyåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå