Twigz Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvordan kan jeg finne ut om min S3 har LTE støtte? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hva er modellnummeret? I9300 eller I9305? Siste er lte-modellen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Den norske modellen med 4g har en logo med 4G bak, om den er kjøpt i en norsk butikk. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Og jeg tipper du hadde fått klar beskjed om at det var en lte modell når du kjøpte den viss det var det :-) Men det er ikke noe stort tap, har du god dekning på 3g klarer du fint mer enn 10 mbit/sek og telenor har vel en cap på 20 mbit på lte. Tullete, når 3g-teknologien kan klare 42 mbit med godt utbygd nett, og stort sett alle telefoner som selges støtter minimum 21 mbit på 3g. Lte er ikke verd pengene før stjelenor får seriøs konkurranse og begrensningene forsvinner! Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Fikk den gjennom jobben, så var ikke så mye informasjon å få egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå