Gå til innhold

Bra lyd, iPhone, pc til hodetelefoner, høytaler

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg leter etter en slags forsterker til lyd både på pc og iPhonen min. Jeg er ikke helt fornøyd med lydkortet mitt, og å bytte det ut er ikke noe jeg kommer til å gjøre. Derfor lurer jeg på hva jeg kan bruke til å få lyd til å høres mye bedre ut både mellom pc og tlf til høytaler, og pc og tlf til hodetelefon. Jeg er veldig glad i høy bass, og sterk klar lyd. Hører mest på hiphop, men iblant litt dubstep, rock, reggae, og mye annet, men for det meste hip-hop. Jeg har sett på disse

, men er ikke helt sikker med hvordan de kobles til osv. Noen som har forslag? Denne skal altså funke mellom tlf og pc til hodetelefon og høytalere.

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha en DAC, en forsterker eller begge deler? Passive eller aktive høyttalere? Hvilken telefon? Skal denne saken du er ute etter være portabel? Er du sikker på at dette virkelig er noe du trenger?

Jeg er ikke helt sikker på det du nevnte over, men jeg synes lyden på pcen og tlf er for dårlig, og for lite bass i det. Ikke spør meg om hva jeg har da ;)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Jeg har en følelse av at du er ute etter en portabel DAC som også kan brukes til PC'en, men det er umulig å hjelpe eller komme med fornuftige anbefalinger uten mer informasjon. Ikke er jeg så sikker på at å bruke penger på dette vil være løsningen heller.

Siden du er så hemmelighetsfull så ta en titt her og se om noe av dette kan passe. Se spesielt på E17 og komboen E7 + E9.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...