Lovegame Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Privat snapchat? Nå henger jeg ikke helt med. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Privat snapchat? Nå henger jeg ikke helt med. Du må godkjennes før du kan sende snaps til dem Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Du må godkjennes før du kan sende snaps til dem Oh. Tror jeg vil ha på dette, er enkelte personer jeg helst ikke vil ha snaps fra. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er det noen som vet hvordan man blokkerer og sletter noen for godt? Jeg har en som er jævlig irriterende og ekkel. Slettet og blokkerte han men han får lagt meg til etter en periode. Ekkelt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har den på privat. Så skjønner det ikke, hahaha Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 snapchat har juget til alle sammen de sa at bildene slettes, men det slettes egentlig ikke de blir flyttet til en mapppe som du ikke har tilgang til via mobilen, men med en pc går det greit jeg visste at de ikke slettet bildene, så godt for de som ikke hørte etter 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Samma det, sender ganske så uskyldige bilder. Bare litt småkjipt hvis noen får tak i alle dobbelthake bildene jeg har sendt:( Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Driter vel i om noen ser puppene mine. Eller dobbelthakene mine. Puppa ekke stort å skryte av men det er hakene Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 snapchat har juget til alle sammen de sa at bildene slettes, men det slettes egentlig ikke de blir flyttet til en mapppe som du ikke har tilgang til via mobilen, men med en pc går det greit jeg visste at de ikke slettet bildene, så godt for de som ikke hørte etter Dette er feil så vidt jeg vet. Det man kan gjøre er å kopiere bildene når man får de, FØR man har sett på de i SnapChat. De ligger i en mappe på telefonen man normalt ikke kan komme inn i. Men hvis man kommer inn i den mappen ligger det fil(er) med endelsen .nomedia. Kopierer man denne filen til et annet sted, og endrer endelsen til .jpg, kan man se bildet, og man har det for alltid. Etter dette kan man gå inn i SnapChat og se bildet på vanlig måte, og når tiden har gått ut, så blir bildet slettet fra telefonen. mongojarle er meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå