Gå til innhold

Din Snapchat?

Lovegame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Det er kanskje gøy for noen men er det trygt. Det kan misbrukes, for eksempel, du kan få en bilde du ikke liker eller noe lignende, men da har du ikke bevis. Jeg vet at du kan ta bilde av skjermen, men det nytter ikke.

For det andre nå idag blir nesten alt hacket og hacket og hacket, så man sier altså bilde forsvinner i en tid opp til 10 sekunder, men det blir bare låst , vil jeg si, ,så man taster veldig mange koder og så kan du ha de bildene for evig.

Lenke til kommentar

Det er kanskje gøy for noen men er det trygt. Det kan misbrukes, for eksempel, du kan få en bilde du ikke liker eller noe lignende, men da har du ikke bevis. Jeg vet at du kan ta bilde av skjermen, men det nytter ikke.

For det andre nå idag blir nesten alt hacket og hacket og hacket, så man sier altså bilde forsvinner i en tid opp til 10 sekunder, men det blir bare låst , vil jeg si, ,så man taster veldig mange koder og så kan du ha de bildene for evig.

Det der skjønte jeg virkelig ikke noe av. Om du er redd for å få bilder du ikke liker eller hacket eller hva det måtte være, trenger du ikke bruke det. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

hmmmmm mange gode poeng her
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...