Lovegame Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Siden jeg kjeder meg en fredags kveld, og ikke fant noen lignende tråder... Hva er din snapchat? For å starte det hele, min = lovegame Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) yolo Endret 17. april 2013 av Brandshal Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Okay, jeg heter fleskpakke. Endret 29. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Heisann, jeg heter komtekpete!! Jeg elsker snapchat!! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Pizzagutten her Majonesgutten ble for langt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 hva er poenget med snapchat? så først tidligere i dag at noen nevnte det på facebook men aner ikke hva det egentlig er godt for. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Det er en app som du kan bruke til å sende bilde av pølsa din til alle og bildet vil bare være synlig i 10 sekunder eller noe sånn Endret 31. desember 2012 av MongoMan Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Du kan også velge lengden på bilde fra alt fra 1 til 10 sekunder, samtlig at du kan tegne på bilde og/eller legge til en tekst. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) - Endret 18. februar 2014 av Macklemore Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det er kanskje gøy for noen men er det trygt. Det kan misbrukes, for eksempel, du kan få en bilde du ikke liker eller noe lignende, men da har du ikke bevis. Jeg vet at du kan ta bilde av skjermen, men det nytter ikke. For det andre nå idag blir nesten alt hacket og hacket og hacket, så man sier altså bilde forsvinner i en tid opp til 10 sekunder, men det blir bare låst , vil jeg si, ,så man taster veldig mange koder og så kan du ha de bildene for evig. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 kongkalle, jeg er snap knugen!! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Det er kanskje gøy for noen men er det trygt. Det kan misbrukes, for eksempel, du kan få en bilde du ikke liker eller noe lignende, men da har du ikke bevis. Jeg vet at du kan ta bilde av skjermen, men det nytter ikke. For det andre nå idag blir nesten alt hacket og hacket og hacket, så man sier altså bilde forsvinner i en tid opp til 10 sekunder, men det blir bare låst , vil jeg si, ,så man taster veldig mange koder og så kan du ha de bildene for evig. Det der skjønte jeg virkelig ikke noe av. Om du er redd for å få bilder du ikke liker eller hacket eller hva det måtte være, trenger du ikke bruke det. 4 Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det der skjønte jeg virkelig ikke noe av. Om du er redd for å få bilder du ikke liker eller hacket eller hva det måtte være, trenger du ikke bruke det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er kanskje gøy for noen men er det trygt. Det kan misbrukes, for eksempel, du kan få en bilde du ikke liker eller noe lignende, men da har du ikke bevis. Jeg vet at du kan ta bilde av skjermen, men det nytter ikke. For det andre nå idag blir nesten alt hacket og hacket og hacket, så man sier altså bilde forsvinner i en tid opp til 10 sekunder, men det blir bare låst , vil jeg si, ,så man taster veldig mange koder og så kan du ha de bildene for evig. hmmmmm mange gode poeng her Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) fjernet Endret 20. mai 2013 av Freidig Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Alle er private, så jævla kjedelig Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 kan åpne min nå, sperret den etter en kjedelig fyllahendelse.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå