Gå til innhold

noen med erfaring til acer aconia a700 eller sony xperia tab s?

aseco

Anbefalte innlegg

Som emnet referer, er det noen her som har erfaring med en av disse to nettbrettene?

Finner mye positivt til begge gjennom diverse nettsider og spes på youtube. Hvor den ene har en liten pros, så finnes det nokså cons med de to ulike utgavene.

Heller litt mot Sony mye pga den store lagringsplassen. Men så har acer full hd display hvilket Sony ikke har. Og acer har større batteri enn sony. Men begge har tegra 3 og er 4 kjerners. Hurra.

Hadde opprinnelig lyst på note 10.1 men fant den ikke så imponerende da jeg prøvde den fysisk på butikken.

Begge brettene koster under 3000 lappen, og jeg har ikke blitt klokere av det jeg har lest på nett.

Noen eiere av brettene her som vil fortelle meg om sine erfaringer med brettene. Ville vært meget behjelpelig da jeg tenker å få tatt det endelige valget ved ukesslutt.

TAnker av bruk

hovedsakelig streaming fra nas når konemor eller ungenehar ranet begge tv fra meg.

Surfe på nettet

Lese mag og cbr filer

Småspill, hovedsakelig for kidsa

SPotify og annen musikk

Netflix

Sikkert mer men kommer ikke på det

Budsjettet er 5 store, men tenker å la 2 av dem gå til nexus 7 for større portabilitet. Og ha 10 ish tommer hjemme for hele familien og 7 til mer eget bruk.

På forhånd takk til alle som kommer med gide tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...