Bergs Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Jeg skal ha en pc som helst bråker lite og kan brukes til litt spilling og koble opp gitarene mine med eksternt lydkort for å leke litt. Jeg går for det meste for middelveien men legger gjerne bittelitt i for å redusere støy. Jeg orker ikke kjøpe deler fra hundre nettbutikker og sette sammen (all respekt til de som gjør det) og ser nok helst at den blir levert montert, minst mulig styr. Jeg kom frem til følgende utifra komplett sitt julesalg på komplett gamer i5: Komplett Gamer i05 Varenr.:768461 Støtsikker PC-eske SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Fractal Design Define R4 Black Pearl Silver Power SP-SS500 500W PSU Intel® Core i5-3570K Processor ASUS P8Z77-V LX, Socket-1155 Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB Gainward GeForce GTX 660Ti 2GB PhysX Samsung DVD Writer, SH-224BB Seagate Barracuda® 500GB ASUS PCE-N53 11n N600 PCI-E Adapter Garanti 3 år - Sende inn Pris: 7693 (føler ikke jeg kan bruke mer utifra mine behov) Er dette kloke valg utifra valgmulighetene som blir gitt? Finnes det andre komplette pcer som vil være bedre valg/pris? P.S.: jeg har skjerm (dell u2412m) og mus/tastatur og os og 128 gb ssd liggende. Tilbudet varer til 30. står det, men det kommer vel alltid noe nytt tilsvarende på tillbud fra komplett.. P.P.S.: Ser det ikke som aktuelt at jeg noen gang hiver i to skjermkort. Takker for alle tilbakemeldinger! -Bergs Endret 28. desember 2012 av Bergs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå