Gå til innhold

Vil iphone 5 synke i pris?

Gjest medlem-207017

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-207017

Hei! Tenker å bestille en iphone 5 fra apple.no. Pappa derimot foreslår at jeg skal vente og se om den synker i pris nå over nyåret (januarsalg)... Vil det skje? Eller er det som jeg tror bare å kjøre på med en nå istedet for å vente å håpe på at det blir noe mildere?

Håper på innspill!

Endret av medlem-207017
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å se på prisene på Iphone 4s. Den koster fortsatt mye, sammenlign prisene med modeller fra andre produsenter som kom på samme tidspunkt så ser du at de nok har sunket mye mere i pris. Så nei du kan ikke forvente at Iphone 5 går noe særlig ned i pris i nær framtid.

Hvordan Apple kan drive bedrift og tjene gode penger når konkurrentene settter tilsvarende produkter mere ned i pris har jeg vanskelig for å forstå. Eller er det fordi kundene ikke skjønner at de kjøper en overpriset vare.

Lenke til kommentar

Apple kjører aldri salg, kun Black Friday én gang i året hvor man kan spare noen hundrelapper (iPhone har hittil ikke vært med på dette tilbudet). iPhone 5 faller ikke i pris før neste versjon av iPhone lanseres. Og i motsetning til iPad har ikke jeg funnet noen nettbutikker som selger iPhone rimeligere enn Apple.no. Selv med binding av abonnement ser det ut til å bli dyrere.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...