Gjest medlem-207017 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Hei! Tenker å bestille en iphone 5 fra apple.no. Pappa derimot foreslår at jeg skal vente og se om den synker i pris nå over nyåret (januarsalg)... Vil det skje? Eller er det som jeg tror bare å kjøre på med en nå istedet for å vente å håpe på at det blir noe mildere? Håper på innspill! Endret 28. desember 2012 av medlem-207017 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Nei, det tror jeg ikke, så lenge det er den siste modellen. iPhone og generelt Apple-produkter har stort sett fast utsalgspris på apple.no, unntatt store salgsdager som "Black Friday" f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 De holder å spørre om dette i EN tråd.... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det er bare å se på prisene på Iphone 4s. Den koster fortsatt mye, sammenlign prisene med modeller fra andre produsenter som kom på samme tidspunkt så ser du at de nok har sunket mye mere i pris. Så nei du kan ikke forvente at Iphone 5 går noe særlig ned i pris i nær framtid. Hvordan Apple kan drive bedrift og tjene gode penger når konkurrentene settter tilsvarende produkter mere ned i pris har jeg vanskelig for å forstå. Eller er det fordi kundene ikke skjønner at de kjøper en overpriset vare. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Apple kjører aldri salg, kun Black Friday én gang i året hvor man kan spare noen hundrelapper (iPhone har hittil ikke vært med på dette tilbudet). iPhone 5 faller ikke i pris før neste versjon av iPhone lanseres. Og i motsetning til iPad har ikke jeg funnet noen nettbutikker som selger iPhone rimeligere enn Apple.no. Selv med binding av abonnement ser det ut til å bli dyrere. Endret 29. desember 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå