Notelitten Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Jeg har alltid fått desemberutbetalingen før jul. Om vi snakker om januar, burde den kommet i dag, regner jeg med. Endret 28. desember 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Brukskonto -0,32 -0,32 Sum -0,32 -0,32 nei der var ikke noen lønn komt:/ Endret 28. desember 2012 av DenKristneLaks Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du, fjern kontonr ditt Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 hvorfor? er da ikke noe hemmelig det vel? men fjernet det nå Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du får heller se om du har noen panteflasker liggende, kanskje noen mynt gjemt en plass. Ellers så må du spørre noen i lokalområdet ditt etter å låne. Eller ta deg en tur ut, se om noen har innkjørsel som ikke er måket, og tilby de å måke den for noen kroner. Hvis dette virkelig er en reell situasjon og ikke lureri, så er det nok av måter å få seg noen kroner fram til eventuell lønning. Ihvertfall i disse juletider der alle skal være så gavmild. Og med tanke på at du er blakk nå, så vil jeg tro at økonomi ikke er din sterkeste side. Da vil jeg bare gi et tips at å låne penger, for så å betale dobbelt så mye tilbake, er dårlig business. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er en åpenbar troller. Han har lagd flere trolletråder, men en trenger ikke å vite det for å forstå at dette bare er trolling. Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 det ironiske er at jeg holder på å utdanne meg til økonom^^ penger er ikke noe problem, bare kom litt brått på.. kjøpte meg ny tv til 16 000, og julegaver for 4-5 tusen, da kom det litt brått på.. er pokerspiller i tillegg og har hatt en dårlig mnd så var bare litt uheldig:) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Du får selge noen rumpebilder da 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Man vil jo ikke at folk skal gå sulten... Hvis du bor i Trondheim kan vi møtes på en butikk så skal jeg betale matvarer for deg for ca 200 kr som du kan betale tilbake i januar uten rente. Kontanter er ikke aktuelt! Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 bor ikke i trondheim desverre takk uansett! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Samme gjelder med meg, i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå