filiokus Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Pcen har siden igår kveld begynt å gjevnelig skru seg av. Jeg kjører cpuid og tempraturene er normalt lave. Pcen er selvbygd stasjonær i 15000kr prisklassen og ingen komponenter ser ut til å virke defekte. Det kommer verken noen advarsel eller feilmeldinger om at den skal skru seg av. Den svartner heller ikke plutselig. Den gir beskjed om at den skrur seg av som i "windows is now shutting down". Det eneste nye er at trial versjonen av windows 8 har blitt utdatert. Kan dette være grunnen? Jeg prøver å følge linken under aktivasjonssenteret for å kjøpe windows 8. Laster ned et program fra windows hjemmeside og starter synkronisering. Men når denne har synkronisert seg med appene gir den beskjed om at det ikke er tilgjengelig i mitt land/region. Noen som kan hjelpe meg? Takker og bukker for alle tilbakemeldinger. Endret 28. desember 2012 av filiokus Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det eneste nye er at trial versjonen av windows 8 har blitt utdatert. Kan dette være grunnen? Det er sannsynligvis det som er problemet. Det er ihvertfall sånn på Windows XP hvis man ikke aktiverer etter 30 dager. Jeg tror det også var sånn på Windows 7 Enterprise trial. Hjertelig Trololo -Fandens Oldemor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå