Wuzhou Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hallo. Vet noen hva den tidligste alderen for å ta TOEIC testen er ? Etter vgs eller kan man evt ta den som privatist/når som helst? Mvh Sindre Lenke til kommentar
Ulvar Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ikke sikker, men veldig mange venner her i Japan tok TOEIC rett etter at de begynte på universitetet. Som vil si ca. samme alder som VG3 i Norge. Nesten alle i Japan tar TOEIC, men aldri hørt om noen i Norge, hvor vi vanligvis tar TOEFL. Får jeg spørre hvorfor du skal ta den? Lenke til kommentar
Wuzhou Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Har en vennine som tenkte å bli flyvertinne. Og jeg mente å huske at på sidene så nevnte de noe om TOEIC. Men kanskje jeg leste feil og de bruker TOEFL? Lenke til kommentar
Ulvar Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det kan nok heilt sikkert vera at det er TOEIC dei vil ha Eg syntest det berre var interessant at TOEIC var ønskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå