Intel94 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei. Fekk ein Apple TV 3. gen i posten idag, tenkte dette skulle være enkel skuring å få til å funke, men NEI! Får ikkje opp Airplay ikonet verken på youtube, sumo app eller på bilder på iPad. Nokon som kan hjelpe? Enhetene er på samme trådløse nett, har til og med sjekka via router at dei ligger i IP lista. Begge enhetene har nyaste programvare og skal i teorien være ok. Airplay er også aktivert på AppleTV. Routeren bruker WPA2 kryptering da eg leste at tideligare krytering kunne kødde til, hjalp det? nei. Dobbelklikker på home-knappen på iPaden for å finne airplay ikonet som skal ligge vesidenav spole knappen? HJELP! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Sikker på at Apple tv'n og iPaden er på samme trådløse nettverk? Hvilken utgave av iOS kjører du på iPaden? du må ha iOS 4.3 eller nyere for å kunne bruke Airplay. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Fant problemet tilslutt. Løsninga var så latterlig at eg brukte kabla nett istedenfor WiFi. Vips funka det! Kva dette hadde seg skjønner eg ikkje da ATV hadde nett (testa gjentatte ganger med youtube og netflix appen på ATV) alt var på samme nett og alle programvarer oppdatert til nyeste versjon. Latterlig, men sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå