Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nok den gjengse oppfattning av normale kristne ja... Skjønt de ser på seg selv som normale hele bunten, og de er ALLE de som har den rette troen såklart :)

Tror de fleste er enige der. :) Jaja...uansett hvem du møter på og som alle har sin religion, så har alle den rette troen. Er det noe rart det er krig i verden? Hehe... :)

Ikke jeg heller. Det nærmeste måtte være min svigermor, meen hun er så inn i granskauen naiv... :)

Begynner å tvile på at dem finnes. Bortsett fra svigermoren din da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kanskje de fleste troende vet hvor useriøst klima det er for den typen denbatter her, og derfor ikke gidder kaste bort tid på det tøyset ..

Jeg for min del har kuttet ut den lysten for lenge siden, og intet av det en ser, frister annet enn å ta seg en ekstra tur på dass ;)

Lenke til kommentar

Kanskje de fleste troende vet hvor useriøst klima det er for den typen denbatter her, og derfor ikke gidder kaste bort tid på det tøyset ..

Du ordlegger deg som om de troende er et offer for dette "useriøse klimaet". Min er erfaring er at mange av dem har gjort sitt ytterste for å bidra til dette klimaet.

Jeg for min del har kuttet ut den lysten for lenge siden, og intet av det en ser, frister annet enn å ta seg en ekstra tur på dass ;)

Så hvorfor vender du tilbake hele tiden? Hva bidrar forresten dine innlegg med?

Du kommer inn i ny og ned, og spiller den "bedrevitende" parten som bare "holder deg for god" til å delta her. Hva er poenget med det?

Liker du ikke forumet, så er det vel bare å holde seg unna?

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mine innlegg bidrar vel like mye som dine, så lenge klima og seriøsiteten er som den er - når rammene er råtne, blir innholdet like meningsløst, men noen gjengangerer holder like vel på, og det forundrer meg litt.

Ser ikke at noen får særlig ut av det - de holder på en stund i et par tråder, eller jager hverandre på tvers av forskjellige tråder.

Får bare lyst på popcorn her i gården, og derfor jeg tillot meg en toalettspøk i forrige post.

Men når nå det er sagt, fortsett som dere stevner ..

Lenke til kommentar

Mine innlegg bidrar vel like mye som dine, så lenge klima og seriøsiteten er som den er - når rammene er råtne, blir innholdet like meningsløst, men noen gjengangerer holder like vel på, og det forundrer meg litt.

Ser ikke at noen får særlig ut av det - de holder på en stund i et par tråder, eller jager hverandre på tvers av forskjellige tråder.

Får bare lyst på popcorn her i gården, og derfor jeg tillot meg en toalettspøk i forrige post.

Men når nå det er sagt, fortsett som dere stevner ..

Hva ser du på som en løsning på det du her beskriver?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har tidligere påpekt at for meg ser det ut som "fundamentalismen" blir skapt i det rommet (miljøet og klima) som ligger mellom den ene og den andre siden, og at slike typer er særdeles sjeldne å møte irl.

Har muligens med sammensetningen av typer på ett litt nerdete forum, og så klart, våre praktfulle egoer å gjøre

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere påpekt at for meg ser det ut som "fundamentalismen" blir skapt i det rommet (miljøet og klima) som ligger mellom den ene og den andre siden, og at slike typer er særdeles sjeldne å møte irl.

Har muligens med sammensetningen av typer på ett litt nerdete forum, og så klart, våre praktfulle egoer å gjøre

Diskusjoner av denne typen er sjelden irl. Det er nok derfor de kommer frem på et anonymt forum.

Jeg ser likevel ikke noen konkret løsning på problemene du legger frem. Hvilke tiltak tror du må til for at klima, seriøsitet og råtne rammer kan forbedres?

Hva legger du forresten i at rammene er råtne?

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Forumet er basert på "plattform litt pubertalt nerdeforum", og det er det som er den underliggende råtne rammen for modne/åpne og reflekterte samtaler i dag, og diskusjoner om det vanskeligste emnet jeg vet om - som kan utvikle seg til gjensidig berikelse

Lite fulgt opp av moderatorer eller veiledere osv, bare den samme gamle kjeklingen

Lenke til kommentar

Forumet er basert på "plattform litt pubertalt nerdeforum", og det er det som er den underliggende råtne rammen for modne/åpne og reflekterte samtaler i dag, og diskusjoner om det vanskeligste emnet jeg vet om - som kan utvikle seg til gjensidig berikelse

Lite fulgt opp av moderatorer eller veiledere osv, bare den samme gamle kjeklingen

Da ser vi mye av det samme. Dette forumet har dalt sakte, men sikkert, i fritt fall det siste året.

Det trengs et sett med nye og strengere retningslinjer.

Det er snart ikke seriøse debattanter igjen her, og med rette. De drar andre steder.

Får håpe moderatorene tar tak i dette snarest. Jeg er drittlei av å kaste bort tiden min her og å ta imot galle fra drittunger som bruker forumet som sin egen, lille sandkasse.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Preach it, brother. Dette forumet har sånn et forbedringspotensiale.

Da ser vi mye av det samme. Dette forumet har dalt sakte, men sikkert, i fritt fall det siste året.

Det trengs et sett med nye og strengere retningslinjer.

Det er snart ikke seriøse debattanter igjen her, og med rette. De drar andre steder.

Får håpe moderatorene tar tak i dette snarest. Jeg er drittlei av å kaste bort tiden min her og å ta imot galle fra drittunger som bruker forumet som sin egen, lille sandkasse.

Forhåpentligvis, dog det nok ikke kommer til å skje av seg selv (som alt annet her i verden).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...