praut86 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei! Jeg har problemer med lagging på CS:GO , dvs. ~10fps. (Samme skjer på lokal spilling med boter) Av maskinvare kan nevnes: Skjermkort: Geforce GTX 550 Ti - med nyeste driver installert. CPU: AMD FX-4100 4-Core Processor 8 GB RAM. Jeg har endra grafikkinstillingene til LOW, men likevel lagger det. Har 60fps stabilt på bf3 på high. Hva skal "heapsize" instillingen stå på for 8GB RAM? Evt. hva skal rate,cl_updaterate og cl_cmdrate settes til? Kan nevne at på onlinespill er pingen ca 30-45ms. Håper på noe hjelp her Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg fant en fix på nettet, med den så gir den meg ca 130fps ~ på lokal spilling nå. Virker som om jeg trenger å oppdatere bios. Er usikker på hva "heapsize" instillingen for 8 GB RAM skal være, noen som vet? Ellers er det spillbart nå Om noen med tilsvarende problemer trenger fiksen, så finnes den her : https://hotfile.com/dl/158072727/ebfe510/CSGO_-_AMD_FX_Laggy_FIX.zip.html - Man må kjøre fila "Orochi-CEG.exe" - så starte spillet dette må gjøres etter hver restart av pc. Endret 30. desember 2012 av praut86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå