martin808 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Når jeg skal starte opp pc-en min ser jeg at vga_led lyser under POST. Dette forsvinner ikke og pc-en vil ikke boote. Jeg har forsøkt å bytte til et annet skjermkort, men dette hjalp ikke. I tillegg er skjermkortet flonka nytt. Hardwaren jeg har er: ASUS M5A97 PRO, Socket-AM3+ Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 AMD FX-4170 4-Core Processor Asus Radeon HD 7870 2GB Corsair AX 850W PSU Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Når jeg skal starte opp pc-en min ser jeg at vga_led lyser under POST. Dette forsvinner ikke og pc-en vil ikke boote. Jeg har forsøkt å bytte til et annet skjermkort, men dette hjalp ikke. Kommer det opp noe på skjermen i det hele tatt? Jeg antar at svaret er nei, så da kan jeg si at da er det ikke i skjermkortet problemet ligger. Før maskinen gikk føyka, var det noe som tilsa at maskinen hadde problemer? Har du koblet til skjermkortet ordentlig? Hjertelig Trololo -Fandens Oldemor Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 ^ Nei, det kommer naturligvis ikke opp noe på skjermen. Jeg fikk start på den for ca en måned siden, men da slo den seg av rett etter boot. Trodde dette kom av en defekt strømforsyning, men nå er alle komponentene helt nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå