Gå til innhold

Sinte menn som vokste opp uten en far

Anbefalte innlegg

Jeg leste et sted at "Anders Behring Breivik føyer seg inn i rekken av sinte menn som er vokst opp uten en far". Her vil jeg ikke diskutere ABB, spørsmålet er, hvilke andre menn er det i denne rekken? Det stod det nemlig ingenting om.

Edit: Denne skulle kanskje vært i historie, jeg tenkte mest på historiske personer her, som ble berømt for grusomheter.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Denne skulle kanskje vært i historie, jeg tenkte mest på historiske personer her, som ble berømt for grusomheter.

Det har vært nesten umulig å komme seg opp her i verden som bastard. Da er det vel heller flere som har hatt en voldelig far.

Om du søker etter disse mennene som artikkelen sannsynligvis tenker på må du nok nærmere dagen i dag, og lete litt lavere på samfunnstigen.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Mitt syn på saken er ganske enkelt. Selvfølgelig går det an å vokse opp uten en far, og likevel bli et vel-fungerende menneske i samfunnet. - Grunnen til at dette tas opp, er de nye gestapoholdningene i Norge, det handler om å få tatt de neste breiviker så raskt som mulig. Siden breivik ikke hadde noen synlige trekk som tydet på sine handlinger, kan de sammenlikne oppvekst og levemåte.

Når dette gjøres, blir man lett terror-mistenkt for følgende:

- Interesse for spillet Modern Warfare eller World of Warcraft.

- Oppvekst i sin mor sitt hus.

- Å være bonde.

- Ha lav sosial kontakt.

- Kritisere venstresiden i det politiske Norge.

Enda mer skummelt er det jo når alt skal overvåkes og lagres, fra telefonsamtaler til forums-poster.

Min oppfattelse er at det spilles politisk mynt på handlingen hans enda, og at overvåkningen har tatt helt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...