Megan Fox Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei! Da jeg prøver å overføre en fil fra PC'n til USB-penna stopper explorer.exe å svare. (Når ca 40% av overføringa er ferdig) Hvis jeg da åpner et annet program så stopper den også å svare. Jeg tenkte kanskje at hvis jeg formaterer minnepenna ville det hjelpe (Det hjalp ikke) Jeg tok da å overførte det som lå på penna til PC'n, noe som gikk helt fint. Hvis explorer.exe ikke svarer å jeg drar ut penna, så fungerer alt som normalt. Noen som har opplevd det samme? Noen som vet hvordan man fikser dette? Info som er verdt å nevne: Windows 7 64-bit Penna virker på andre maskiner Har ikke testet andre penner/lagringsenheter på denne maskinen Testet forskjellige USB-porter Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 minnepennen har nokk sitt sine beste dager, har du prøvd med ein anna? Lenke til kommentar
Megan Fox Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Tror nok ikke det. Hvis du hadde lest innlegget skikkelig hadde du sett at jeg skrev: Har ikke testet andre penner/lagringsenheter på denne maskinen Minnepenna fungerer på andre maskiner. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 åja, prøv evt å starte i sikkermodus, og prøv der, kan vere eit program som ikkje er så glad i minnepennen din. vist den fungerer der, så kan du scanne etter virus ect. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvor stor er den filen du prøver å kopiere til minnepennen? Vær obs på at FAT32, som er filsystemet som normalt er på USB minnepenner ikke støtter større filer enn 4 GB. Mener det er det, selv om jeg ikke er 100 % sikker. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) ^ what he said. Om problemet er at minnepennen ikke støtter enkeltfiler på den størrelsen du forsøker å overføre, kan du forsøke å dele filen opp i mindre chunks med f.eks. Winrar. Har du en 6 GB stor fil kan du dele den opp i tre stk filer på 2 GB hver, og så sette dem sammen igjen til én fil på den andre maskinen. Endret 29. desember 2012 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå