N o r e n g Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hyllevarmer er vel litt overdrevet? Nei. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Agility 3 er då langt i frå ustabil, hadde den først på macen min, null kresj, seinare på desktopen, og har ikkje hatt ein einaste kresj eller bluescreen- Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 denne her då, http://www.komplett....aspx?sku=749482 intel 330, koster 899. Denne har jeg nylig montert i laptopen min, ble som en ny pc og mye raskere, anbefales Netonnet selger den for 690,- og med fri frakt, det er standard pris ikke tilbud. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Intel er bra SSD'er, men Samsung er regnet som meget stabile disker, i tillegg er Crucial M4 en meget bra SSD. M4 er ikke så raske som f. eks. Samsung 840, men er meget pålitelig og varer lenge. Har selv en M4 og skal kjøpe en 840 til madamen og en 840 Pro til meg selv. Snakker om Samsung da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Agility 3 er då langt i frå ustabil, hadde den først på macen min, null kresj, seinare på desktopen, og har ikkje hatt ein einaste kresj eller bluescreen- Selvfølgelig, men det har vært rapportert problemer med enkelte konfigurasjoner. Dessuten bruker disse SSDene asynkron NAND som betyr at ytelsen går i dass med en gang man skal behandle ikke-komprimerbare filer. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 "Problemet" hans er at de "pengene" han har er et gavekort som kun kan brukes innenfor "storsenter" merket som dere hadde visst hvis dere leste hva han skrev... 2 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg med flere har kun anbefalt forskjellige modeller, vi kan vel ikke vite hva slags modeller som er tilgjengelig på de forskjellige storsentrene. Men prismessig blir det nok en del dyrere å handle en SSD på den måten. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er helt greit at TS kun kan handle på storsenter, men da hadde det vært en fordel om han sier hvilket eller hvilke storsenter der er snakk om. Mye lettere å gi konkrete råd da. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 vel hvis alternativet hans er clasohlson så¨burde han gå for den kingstondisken. skal være helt grei. ville heller cashet ut og kjøpt 840 disk selv men hvilke alternativer har TS? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Slik jeg har forstått det er det et gavekort som gjelder "Storsenter" franchiset men er selvfølgelig enig i at Samsung 840 eller Intel 330/335/520 er de beste diskene Endret 30. desember 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå