CommanderKeen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fin liten avskjedsblogg :)Gjorde det samme så fort kontoen var overført til U'en - deilig å få vekk hvit hardware og erstatte med sort som blender inn i altet.Spillene får stå fremme og skal spille igjennom alt jeg bare har trykket meg igjennom én gang: først og fremst Metroid Trio. Deretter må begge Zelda-spillene til systemet runnes igjen - blir vel 100% complete og perfekt savegame som mange av disse titlene driver den anale hjernen min til å gjennomføre Den anale hjernen din. Jeg ler. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Den beste konsollen siden Snes eller ihvertfall PS1. Har gitt meg ufattelig mange timer med underholdning, og faktisk gitt en rekke genuint nye spillopplevelser. Dessverre gjentok den de svake sisteårene som også N64 og Gamecube led under, men når en faktisk sitter seg ned og tar en titt på spillbiblioteket, så kan man ikke annet enn å elske den hvite boksen. Den lever også videre med Wii U! Om Nintendo er på vei ut, så gjør det meg virkelig redd for Sony, som vel har tapt like mye penger på PS3 som de tjente på PS1+PS2 til sammen, og Vita selger jo som kjent ca 20 ganger mindre enn 3DS. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Nintendo Wii oppsummert for meg: - Arkaisk Teknologi - Mange tørkeperioder - Dårlig støtte fra tredjepartsutviklere - For mye satsing på casuals - Litt lite innovasjon i form av nye IPs (spesielt til Nintendo å være) + Som alltid meget gode (nintendoproduserte) spill + Flere gode eksklusive titler enn konkurrentene + Billig, liten og nett, samt gode spill på lansering -> Et sikkert kjøp Overall noen få dumme tabber som har fått negative ringvirkninger. Men alt i alt er fordelene viktigere enn ulempene. Wii er godt over det Gamecube var i mine øyne. Men den måler seg ikke med Nintendo 64 på innovasjon. Ellers har Nintendo så og si alltid levert. Og gir ut de eneste "obligatoriske" konsollene i mine øyne. De har i tillegg stor nok pengebeholdning til å kunne holde på i mange år fremover, selv om de skulle tape salg i ny og ne. Veldig spent på hva de kommer til å trylle frem til Wii U! Endret 23. mars 2013 av UleDule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå