ViperGTS Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Lønner det seg å vente på AMD 64, eller er det ikke noen vits å vente(og heller kjøpe en barton 2500 nå)? Kommer det til å komme flere barton senere, med høyere klokkehasighet(eller blir 3200 den siste)? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 det kommer ann på hvor mye penger du har, og hva du har nå. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Nå kommer jo AMD 64 den 23. september, så jeg ville venta litt og sett. Men den kommer til å koste flesk, så hvis du har pengær så er vel ikke det no problem :wink: Har hørt at prisen blir rundt 4000 kr. + - Barton XP2500 har jeg nå og den funker helt fint den :-) _________________ Lenge leve AMD Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Mitt råd er å vente litt , så kanskje de dropper prisene på XP2500 når de begynner å pushe AMD64 prosessorer. Da får du den billig. Så venter du til AMD64 har vært på markedet en stund , slik at folk har fått tid til å være testdukker for deg , og prøve ut hva som er bra/dårlig. Når den har vært en god stund på markedet så har prisen sunket til et mere behagelig nivå , det samme gjelder hovedkort. Fra mitt synspunkt er det -Masse- penger å spare på å ikke skal ha det som for øyeblikket er det aller beste! og nå for tiden er det "medium" beste veldig bra spør du meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå