NeEeO Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei, hvor får jeg kjøpt billige skjorter på nett? Da mener jeg under 200kr for da slipper jeg å betale toll og avgifter. Jeg trenger spessielt en sånn mørk lilla skjorte som gjerne brukes i fester og slikt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei, hvor får jeg kjøpt billige skjorter på nett? Da mener jeg under 200kr for da slipper jeg å betale toll og avgifter. Jeg trenger spessielt en sånn mørk lilla skjorte som gjerne brukes i fester og slikt. Noen forslag? ebay fra england. den kommer på ca en uke med royal mail Lenke til kommentar
msparco Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det letteste vil vel være å ta en tur på Dressmann. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Nitrist lilla finner du som sagt på dressmann. Kunne dog aldri falt meg inn å bære noe så lite flatterende. Kan du ikke heller gå for enklassisk hvit skjorte eller noen lette nøytrale farger? Du er sikkert typen som har svart dress også, og da vil en mørk lilla skjorte se veldig tungt ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 hey, jeg synes du bør droppe det. Er ikke så fint. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Lilla skjorte? Ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Fant ikke noen veldif fin lilla skjorte da Ja, pleier å ha på dress, men tenke å prøve noe out of ordinary Kjøpte denne istedet : http://i775.photobuc...L/YC-671-9A.jpg Hva synes dere? Lilla skjorte? Ser helt jævlig ut. BTW: Rankiz, han på avataren din, er det deg ? Isåfall ser han aldeles fin ut Skulle ønske jeg så sånn ut Endret 29. desember 2012 av ZPAS 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er jo ikke noe ekstraordinært med en lilla skjorte, da. 50% av harrytassene på julebord rundt omkring stiller opp i lilla skjorte til den svarte dressen. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Føler du ikke med på serier? Ville ikke brukt den skjorten til dress ihvertfall.. Personlig så går jeg alltid for en veldig lys skjorte til dress. Noe med litt lyselille-aktig, lyseblått eller bare hvit. Ganske kjedelig at alle skal ha svarte/mørke skjorter til dress for tiden.. Ser helt grusomt ut imo. De ødelegger et antrekk som har vært klassisk i maaaange år, til å bli for moderne. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 BTW: Rankiz, han på avataren din, er det deg ? Isåfall ser han aldeles fin ut Så han ser ikke aldeles fin ut siden det ikke er Rankiz? Skulle ønske jeg så sånn ut Da bytter du ut lilla med lyseblå Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Du har jo rett i det. Det bli jo rart å ta på den lilla skjorten med dress, må vel dermed nøye meg uten dress da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå