santapause Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei Eg har fått problem med mi datamaskin i det siste. Eg er for tida i USA, og då eg kom heim til jul og skulle starte opp maskina, installerte den, eller i det minste prøvde, å installere fleire oppdateringar frå Windows Update. Eg har forsøkt å gjere litt feilsøking, problema mine var først at maskina med jevne mellomrom gjekk i BSOD, dette spora eg tilbake til driverar for GPU og ettermontert trådløst nettverkskort. Eg oppdaterte desse driverane, og løyste BSOD-problema. Vidare så heng maskina framleis jamnleg, låser seg fullstendig, eg kan bevege musepeikaren, men det skjer absolutt ingenting når eg trykker på ikon osv.. Dette skjer som regel 2-3 minutt etter oppstart. Eg prøver å bruke MSI live update for å oppdatere BIOS og andre driverar den peiker på som treng oppdatering, men maskina krasjar i 5 av 5 tilfeller før installeringen av ein einaste driver er påbegynt. Den siste timen har Hendelseslista registrert 4 kritiske hendelsar (eg restarta maskina med Power-knappen), 80 feil, 4 advarselar, og 579 informasjonsevents. Av feila som er registrert er desse mest framtredande: Denne har 13 forekomstar: Event-id 31004 DNS-proxy-agenten kan ikke tilordne 0 byte med minne. Dette kan tyde på at systemet har lite virtuelt minne, eller at minnebehandlingen fant en intern feil. Denne har 13 forekomstar (av følgjande variasjonar): Alle er Event 10005: DCOM fikk feilen "1084" ved forsøk på å starte tjenesten WSearch med argument "" for å kunne kjøre serveren: {7D096C5F-AC08-4F1F-BEB7-5C22C517CE39} DCOM fikk feilen "1084" ved forsøk på å starte tjenesten EventSystem med argument "" for å kunne kjøre serveren: {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} DCOM fikk feilen "1084" ved forsøk på å starte tjenesten ShellHWDetection med argument "" for å kunne kjøre serveren: {DD522ACC-F821-461A-A407-50B198B896DC} Denne har også 13 forekomstar siste time: Event 7023: Tjenesten Peer Name Resolution Protocol terminerte med følgende feil: %%-2140993535 Denne like så: Event 7001: Tjenesten Computer Browser avhenger av tjenesten Server som ikke kan starte på grunn av følgende feil: En undertjeneste eller gruppe som den er avhengig av, kunne ikke starte. Og denne: Event 102: Peer Name Resolution Protocol-skyen startet ikke fordi opprettelse av standardidentiteten mislyktes med feilkoden 0x80630801. Ellers er det nokre feil som har oppstått ein 3-4 gongar, og som eg ikkje kan seie har noko med problema mine å gjere, det verkar som at desse tjenestene som krasjar er ganske sentrale, og fører til systemkrasjen. Eg har prøvd å starte maskina i clean boot, dette løyste ikkje problemet mitt i det heile. Det einaste som fungerar, og som eg er i no, er Sikkermodus, både med og utan nettverkstilkobling. Det som er noko drit er at eg får ikkje oppdatert noko som helst medan eg er i sikkermodus, ikkje msi-driverane, ei heller fungerer Windows Update, ikkje i sikkermodus, og ikkje ellers. Så eg er rimeleg trygg på at det er nokon av Windows-tjenestene som krasjar, men eg veit verkeleg ikkje kva eg skal gjere for å løyse dette problemet. Eg har følgjande oppsett: MSI 890FXA-GD70 AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 3.3 GHz Antec Kuhler H2O 920 CPU Kjøler Corsair Vengeance DDR3 1600 MHz 16GB 2x XFX Radeon HD 6970 2 GB GDDR5 Systemdisk: Corsair SSD Performance 3 series 128 GB Windows 7 Ultimate Edition norsk, 64 bit Om nokon har nokre forslag, tek eg desse i mot med massiv takk. Ole Lenke til kommentar
tiddylicious Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Får du samme respons i safe mode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå