arielfaaland Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 HeizaNN! Lagrer mine filmer på mini dv gjennom kamera... Begynner og bli litt dyrt... vet dere om noen andre litt "billigere" metoder og lagre filmen billig og BRA?! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har du Dvd spiller kan du jo konvertere dem til SVCD og brenne dem ut på cd. Nå er jeg ikke SVCD det formatet jeg liker best litt fordi jeg synes kvalitetstapet er litt for høyt. Men, nå er det sånn at det er svært få som har DVD brennere eller har DVD spillere som takler feks. DivX at det er den eneste løsningen jeg kan komme på. Da må du også tenke på en ting, en ny test for ikke lenge siden påstår at cd-plater ikke har veldig lang levetid (de testet ingen plater av særlig god kvalitet). Derfor anbefaler jeg cdplater av god kvalitet hvis du velger denne løsningen. Feks. Verbatim Plater. Tar med link til testen jeg viser til: http://www.hardware.no/nyheter/september03...r_varighet.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå