Aizen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg ser at det er mangen FF spill på psp som jeg kan laste ned(kjøpe såklart) men lurer på hvilket som er best? vet det er mye snakk om 7 men er det noen andre jeg burde skaffe meg? leste en plass at nr 4 var bra og polert til psp. uansett takk for svar:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Du får alle de ni første spillene i serien til psp. Selv foretrekker jeg 9'ern mest. Alle de tre ps1-spillene kan fint spilles på psp og VIta. FF4: the complete edition er ikke noe dårlig kjøp. De har oppgradet 2d-grafikken til dagens standard, samt lagt til oppfølgeren. Men vær klar over at SE også har laget en 3d-remake av FF4 til DS; som også kommer ut på ios og android i 2013. FF 5 og 6 anbefales ikke like høyt, da det er ps1-versjonene som er tilgjengelig, og disse sleit med lange lastetider før hver kamp, som for meg ble uutholdelig i lengden. FF 1 og 2 holder jeg meg også unna. Endret 28. desember 2012 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Du får alle de ni første spillene i serien til psp. Selv foretrekker jeg 9'ern mest. Alle de tre ps1-spillene kan fint spilles på psp og VIta. FF4: the complete edition er ikke noe dårlig kjøp. De har oppgradet 2d-grafikken til dagens standard, samt lagt til oppfølgeren. Men vær klar over at SE også har laget en 3d-remake av FF4 til DS; som også kommer ut på ios og android i 2013. FF 5 og 6 anbefales ikke like høyt, da det er ps1-versjonene som er tilgjengelig, og disse sleit med lange lastetider før hver kamp, som for meg ble uutholdelig i lengden. FF 1 og 2 holder jeg meg også unna. er 9ern oppgradert eller er den også "lazyport"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Det er ikke en port en gang, men emulering. 7, 8 og 9 kom alle ut på ps1, og kjører gjennom en emulator på psp/vita/ps3, det vil si det er ingen forandringer fra orginalversjonen. Til gjengjeld er prisen satt deretter, alle 3 koster deg vel litt over 200 kroner til sammen. Det vil gi deg underholdning i flere måneder fremover. 5 og 6 kjører også på psp gjennom ps1-emuleringen. Fram til nå har SE bare oppgradert de 4 første spillene i serien, pluss 10'ern som snart kommer i hd-versjon på ps3/vita. Endret 28. desember 2012 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Selv om du ikke kan laste det ned så anbefaler eg Crisis Core. Knallbra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå