Arodem Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Lager en svindyr motor til bruk i neste konsollgenerasjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er en del som misliker Ubisoft pga deres filosofi angående kopibeskyttelse, men Ubisoft klemmer faktisk ut en rekke gode spill, både mainstream og spill tilpasset nisjemarkeder. Skal ikke si at jeg ikke har ytret min del harme mot Ubisoft opp gjennom årene, men per dags dato har jeg veldig lite mot dem. 9 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det fins da mye verre bedrifter en Ubisoft. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er en del som misliker Ubisoft pga deres filosofi angående kopibeskyttelse, men Ubisoft klemmer faktisk ut en rekke gode spill, både mainstream og spill tilpasset nisjemarkeder. Skal ikke si at jeg ikke har ytret min del harme mot Ubisoft opp gjennom årene, men per dags dato har jeg veldig lite mot dem. Det er ikke bare kopibeskyttelsen, de insister jo tilsynelatende på å gjøre det meste av rammeverket rundt spillene sine så krøkkete som mulig. AtW 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) For meg er det meningsløst å måtte slite med u(bi)play når jeg kjøper et spill på Steam. Endret 29. desember 2012 av Theo343 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er en del som misliker Ubisoft pga deres filosofi angående kopibeskyttelse, men Ubisoft klemmer faktisk ut en rekke gode spill, både mainstream og spill tilpasset nisjemarkeder. Skal ikke si at jeg ikke har ytret min del harme mot Ubisoft opp gjennom årene, men per dags dato har jeg veldig lite mot dem.Det er ikke bare kopibeskyttelsen, de insister jo tilsynelatende på å gjøre det meste av rammeverket rundt spillene sine så krøkkete som mulig.AtW For mange er det kopibeskyttelsen. For meg er det ingenting. De gir ut en rekke kvalitetsspill år etter år etter år. Synes det blir for dumt å forvente noe mer enn det. Hva angår kopibeskyttelsen kan man bare takke piratene som igjen har ødelagt et marked. Og da mener jeg ikke at spill på PC ikke selger. Jeg mener de har ødelagt det i den forstand at alt blir vanskeligere å oppleve. 1 Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hva gjør en myndighet i å blande seg inn i en spill motor?? Her lukter det e-krigføring og spionasje lang vei...! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Sponsormidler for å utvikle industrien? Selv i Norge får man penger av staten til spillutvikling. Endret 30. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hva gjør en myndighet i å blande seg inn i en spill motor?? Her lukter det e-krigføring og spionasje lang vei...! Rart, kjenner selv lukten av en konspirasjons-teoretiker. Anyway, var det ikke slik at de har gidd opp ihvertfall alltid-online makkverket av en drm? 1 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ubisoft er no drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå