Arodem Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Her er skribentenes personlige favoritter fra i år. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Wow trur jeg må teste The Walking Dead, virker som det faller i smak hos nesten alle. 2 Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det Realzi skrev, Walking Dead bør visst prøves O.o Kanskje Journey også~ 1 Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det beste med disse listene? Et totalt fravær av Diablo 3. 4 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Denne saken biter langt mere på meg en hva "De beste spillene i 2012 " artikkelen gjorde. Ser ut som om jeg har flere spill å ta en titt på fremover, journey, max payne 3 og walking dead. Har allerede hatt gleden av å bruke utallige timer i FC3, FTL, Dishonored og BL3 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Har også lyst å prøve Walking Dead, men har fått høre at det er total mangel på tradisjonelt gameplay ala Heavy Rain, og da er jeg egentlig ikke interessert. Spill bør være spill synes nå jeg. 2 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Har også lyst å prøve Walking Dead, men har fått høre at det er total mangel på tradisjonelt gameplay ala Heavy Rain, og da er jeg egentlig ikke interessert. Spill bør være spill synes nå jeg. Er mersom i gata til gamle adventure spill, bare uten veldig vanskelige puzzles. Det som er glimrende med walking dead er historie, karakterer, voice acting, atmosfære. Hvis du er fan av walking dead eller zombier i hele tatt, har du ikke råd til å ikke prøve dette glimrende spillet. PS : er enda på steam salg om du vil game på pc. Det er kompatibelt med Xbox 360 kontroller om du undrer også, slik jeg spilte det Endret 28. desember 2012 av BakaBerg 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Hvor har det blitt av lista til Froholt'en? Et par interessante valg i noen av listene her, men ikke så mange som jeg hadde håpet på. Endret 28. desember 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
jeneik Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Endelig en annen person som liker Tribes: Ascend 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Hvor har det blitt av lista til Froholt'en?Et par interessante valg i noen av listene her, men ikke så mange som jeg hadde håpet på. Vår alles kjære Jokke rakk nok dessverre ikke å levere liste før han tok seg et velfortjent pust i bakken. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Glad for at jeg ser spill som FTL og Hotline Miami på noen av listene. Også helt enig med hva Espen sier om Far Cry 3. Jeg hadde den samme skepsisen, og var også svært frustrert over FC2. Veldig glad for at Ubisoft klarte å helbrede merkevaren før det ble for sent. Og jeg måtte bite sammen tenna og innrømme at, jo, selv Ubisoft kan lage knallgode PC-spill av og til. Stusset dog litt over kommentaren til Andrine om Max Payne 3. At hun ikke spilte de tidligere spillene, så da hadde hun ikke "fanboy skepsisen" som mange satt med... ? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Jaha? Mener at mange av de som elsket Max Payne og Max Payne 2 var skeptiske til at en annen spillutvikler skulle overta serien, men siden jeg var ukjent med serien slik Remedy hadde skapt den så hadde jeg ikke denne skepsisen. Endret 28. desember 2012 av AVF Lenke til kommentar
Ruiner Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 En del av spillene på disse listene ligger på salg i Steam for rundt 50% avslag helt til 5. Januar 4 Lenke til kommentar
Lord ferral Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Trololololo lololololo! Lenke til kommentar
Opticore Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Kankje bytte ut bildet til Far cry med et som faktisk er fra spillet? har ikke spilt det men tviler på at det skal se ut som minecraft Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jaha? Mener at mange av de som elsket Max Payne og Max Payne 2 var skeptiske til at en annen spillutvikler skulle overta serien, men siden jeg var ukjent med serien slik Remedy hadde skapt den så hadde jeg ikke denne skepsisen. Jeg reagerte bare litt på bruken av ordet "fanboy". Litt skepsis må man da få lov til å ha uten å bli avfeid som fanboy. Eller var kanskje ikke "fanboy" ment som noe negativt i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Ser den, og jeg hadde nok sikkert hatt lignende holdning om jeg hadde spilt Remedy-spillene. Det var absolutt ikke noe vondt ment med fanboy-begrepet Er vel mer jeg som har gått glipp av noe ved å ikke ha spilt de originale spillene... men jeg syns Rockstar sin versjon var underholdende, og ble ikke skuffet fordi jeg ikke hadde forhåpninger om hverken det ene eller det andre. Endret 29. desember 2012 av AVF Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Max Payne 3 var litt sånn Man on Fire + Tropa de Elite: White Protagonist Edition, men mekanisk var det solid. Altfor mykje unskippable cutscenes, men kjekt likevel. Fint at FTL får mykje merksemd, men eg skulle gjerne ha sett fleire liste opp Hotline Miami og Crusader Kings 2 òg, som båe strengt tatt er betre. Også litt rart at ingen likte Planetside 2. Endret 29. desember 2012 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det beste med disse listene? Et totalt fravær av Diablo 3. Snakk om å være bitter. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Savner To the Moon på en av listene. Antakeligvis den aller beste spillopplevelsen jeg har hatt hele året. Rett og slett minneverdig, og jeg vil anbefale alle til å ta en titt på spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå