calvinhobbes Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Filmsekvensene i Runaway blir avspilt opp-ned. Spillet ellers fungerer normalt, men alt blir snudd på hodet under f.eks. introen. Rart egentlig, spesielt siden teksten fungerer normalt. Hva kan problemet være, og hva kan gjøres? Thanx Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er ikke noe galt med maskinen din, operativsystemet ditt, grafikkdrivere eller deg. Det er rett og slett en feil i spillet. Jeg husker ikke helt historien rundt dette nå, men det har blitt distribuert ut en del Runaway-versjoner med den feilen. Du kan evnt. høre med butikken din om du kan få den byttet til en versjon som kom i en annen forsendelse. Dette er også grunnen til at norsk presse ikke har fått dette spillet. Alle versjonene som skulle bli distribuert hadde denne feilen, og de tørte ikke sende den ut. Omtalen vår er basert på en versjon bestilt fra USA. Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg kjøpte min versjon på obs mariero i stavanger for cirka 1 måned siden kanskje 2 og den versjonen fungerte helt fint Lenke til kommentar
Road|Dogg Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hadde det samme problemet med min versjon, men fant ut at det hadde noe med video codecs å gjøre, så jeg avinstallerte alt av divx codecs jeg hadde, noe som fixa problemet, vet ikke om det funker for deg. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det finnes også noen mpeg-codec'er som kan snu bildet slik at det vises som det skal. Jeg hadde en tidligere men husker ikke hva den het. Prøv Google. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hadde samme problemet og fiksa det også ved å fjerne codecs som jeg selv har installert som f.eks. FFshow, Nicepheratu, Elecard etc. Har også hørt at det kan hjelpe å installere den siste versjonen av Windows Media Player hvis du ikke har denne installert. Lenke til kommentar
slash Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 The necessary codecs are installed with the game, but on certain pc’s (including mine) these will give problems and show an upside-down image. With installing FFDSHOW and tagging the “flip movies” option you can fortunately resolve this problem. fant dette men har ikke fått testet det ennå. (jeg sitter og klurer med dette i skrivende øyeblikk...) /edit: fa*n så vanskelig det skulle være å finne ffdshow da! om noen vet om en downloadlink PLZ post den her?! Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 http://sourceforge.net/project/showfiles.p...?group_id=53761 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå