chilin Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei Nylig har jeg hatt veldig lyst til å spille Fifa 13 på xbox 360, men ikke veldig lyst til å spytte ut penger på en xbox 360 for denne grund alene. Derfor tenkte jeg å kjøpe Fifa 13 for PC og bruke xbox 360 kontroll til. Første omgang, så funker dette ikke sant? Det er innstilling inne i fifa 13 for pc som gjør at man kan spille med en xbox kontroll? Men så kommer vi til hovedtemaet og det er. Er det mulighet for å spille på pc, men da via xbox sitt "program" for å si det sånn. Så jeg kan spille med venner og konkurrere på den platformen? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Tipper ikke dette er mulig, som Fifa blir produsert/utgitt (?) av EA Sport vil du nok på PC komme til Origin når det kommer til å spille mot venner. Du har bare muligheten til å spille mot venner fra Xbox'en vis du selv bruker en Xbox, samme regla på Pc, Ps3 og Nintendo. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du kan ikke spile mot andre via Xbox'en nei. Du kan bruke Xbox kontrolleren ja. Da via Joy2Key eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 null stress med 360 kontrollen på pc, men du får ikke spilt mot andre på xbox. Lenke til kommentar
chilin Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Tusen takk for svar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå