jeanette roger Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 JUL PÅ SJØEN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 KVALITETEN KUNNE VERT BEDRE MEN VILLE DELE BILDE ALIKEVEL DA JEG ELSKER TANKEN OM OG FLYTTE OG BO I NOE SÅ HERLIG FRITT SOM EN HUSBÅT..RIKTIG JULEKOS SÅ DET OXO UT TIL VÆRE TIL SJØS ,,,HERLIG AT NOEN BARE GJØR DET Lenke til kommentar
Atle-Bredesen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Mye god stemning her, og helt sikkert flott å kunne bo på en husbåt. Har selv hatt denne drømmen i mange år, og sett på både gamle og nye båtkonsepter. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du sier det om kvaliten men likvel et stemingsbilde at tenke tanken om bo slik i en husbåt. God helg ønkser Leif ;-) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Mye god stemning her, og helt sikkert flott å kunne bo på en husbåt. Har selv hatt denne drømmen i mange år, og sett på både gamle og nye båtkonsepter. tusen takk for svar,ønsker deg et godt nytt år Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Du sier det om kvaliten men likvel et stemingsbilde at tenke tanken om bo slik i en husbåt. God helg ønkser Leif ;-) jeg ønsker bo i en sån en gang,ja det har vert drømmen siden jeg var ei lita pike,godt nytt år og takk for fint svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg