Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg få meg dame?

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år...

Rolig, drikker ikke alkohol, enslig, dum?, jeg er ikke homofil eller klysete, jeg er mann, jeg er naturlig, jeg er smart, jeg er oppegående++....

Jeg sliter med å finne likesinnede damer som jeg føler kan gi meg noe i et forhold...

Jeg er ikke noen fest løve.. Jeg syns det er talentløst og ekkelt å gå på nettet... Jeg vet hva jeg vil ha i et forhold og jeg vil at det skal være varig.

Dama må være ærlig, sosialt oppegående, stabil, være seg selv, ha sin egen stil, være sikker på seg selv, må gjerne være usikker for damer med mange spørsmål som lurer på mye er noe som tenner. Gjerne litt mer bestemt også at hun klarer å ha litt kontroll over meg uten at hun har negative hensikter og tanker.

Ærlighet kan brukes til mye godt i et forhold så derfor er det så viktig for meg og det er det jo uansett.

Føler meg veldig sosialt oppegående i forhold til mine likesinnede og da sliter jeg med å finne damer som klarer å fylle meg ut for å få et skikkelig forhold.

Det som gjør det mest vanskelig er at jeg er en ekte hasjrøyker og på grunn av det så vil jeg at dama skal være det samme og hun må ha et sunt forhold til cannabis og ha en behagelig cannabis stil med fine farger. Hun må også gjerne ha et tilfredstillende cannabis preg over seg...

Jeg misliker damer som prater for mye og det er også gjerne de som er onde... Det må være ei dame som kan lytte og som ikke er redd for å vise meg ting av henne selv og jeg vil ikke skjule noe av meg selv så åpenhet og ikke være redd for det er viktig.

Ingen damer som tenner meg mer enn damer som oser cannabis og jeg syns at de er de søteste damene.... Alltid :O

Drømmedame <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3< OMG ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 30 år...

Rolig, drikker ikke alkohol, enslig, dum?, jeg er ikke homofil eller klysete, jeg er mann, jeg er naturlig, jeg er smart, jeg er oppegående++....

Jeg sliter med å finne likesinnede damer som jeg føler kan gi meg noe i et forhold...

Jeg er ikke noen fest løve.. Jeg syns det er talentløst og ekkelt å gå på nettet... Jeg vet hva jeg vil ha i et forhold og jeg vil at det skal være varig.

Dama må være ærlig, sosialt oppegående, stabil, være seg selv, ha sin egen stil, være sikker på seg selv, må gjerne være usikker for damer med mange spørsmål som lurer på mye er noe som tenner. Gjerne litt mer bestemt også at hun klarer å ha litt kontroll over meg uten at hun har negative hensikter og tanker.

Ærlighet kan brukes til mye godt i et forhold så derfor er det så viktig for meg og det er det jo uansett.

Føler meg veldig sosialt oppegående i forhold til mine likesinnede og da sliter jeg med å finne damer som klarer å fylle meg ut for å få et skikkelig forhold.

Det som gjør det mest vanskelig er at jeg er en ekte hasjrøyker og på grunn av det så vil jeg at dama skal være det samme og hun må ha et sunt forhold til cannabis og ha en behagelig cannabis stil med fine farger. Hun må også gjerne ha et tilfredstillende cannabis preg over seg...

Jeg misliker damer som prater for mye og det er også gjerne de som er onde... Det må være ei dame som kan lytte og som ikke er redd for å vise meg ting av henne selv og jeg vil ikke skjule noe av meg selv så åpenhet og ikke være redd for det er viktig.

Ingen damer som tenner meg mer enn damer som oser cannabis og jeg syns at de er de søteste damene.... Alltid :O

Drømmedame <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3< OMG ;D

Kam du slutte å trolle? Du har lagt ut mange tråder om det samme. Det er ikke noen grunn til det heller. Stopp mens leken er god.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Yes yes... Lykke til.

Var det ikke du som smadret grandiosaen i gulvet så fyllet skvatt fordi du var misfornøyd med innpakkingen?

jo, blir du aldri irritert over noe selv?

Du viser at du har problemer med å forstå hvorfor jeg blir irritert... Det er ikke så veldig sympatisk av deg når du sliter med å se hvorfor jeg ble irritert... Jeg ber deg om å lese igjen dersom du skal bry deg noe mer...

Lenke til kommentar

Jo, jeg leste alt du skreiv om den defekte pizzaen din i den vanvittig lange klagen til Stabburet [1].

Personlig synes jeg slike reaksjoner på slike bagateller bør være en kraftig advarsel til potensielle kjærester.

Et vennligsinnet råd er at du bør greie å roe temperamentet før du får du vurdere å få kjæreste. Plutselig steker hun grandisen feil, og gudene vet hvilke konsekvenser det vil få.

Endret av Fibonacci
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dere sier at jeg er et troll men dere klarer ikke å formulere en eneste jævla setning en gang... Dere driver bare offtopic...

Jeg har ikke starta tråden på kødd og da trenger ikke dere å gi køddesvar tilbake..

Det er også noen som mener at jeg har starta flere tråder om det samme men dette er første tråden min om dette temaet. Den andre tråden min så lurer jeg på hvor jeg finner damer med sunt og godt forhold til cannabis.

Lenke til kommentar

Jo, jeg leste alt du skreiv om den defekte pizzaen din i den vanvittig lange klagen til Stabburet [1].

Personlig synes jeg slike reaksjoner på slike bagateller bør være en kraftig advarsel til potensielle kjærester.

Et vennligsinnet råd er at du bør greie å roe temperamentet før du får du vurdere å få kjæreste. Plutselig steker hun grandisen feil, og gudene vet hvilke konsekvenser det vil få.

HAHAHA.... satt å var irritert på deg og da jeg leste på slutten så fikk jeg en skikkelig godlatter...

Det handler ikke bare om grandisen.. Det handler om alt som er rundt og det er vel det som er vanskelig å se og det er vel det som "ingen" gidder å lese. Å lese er en ting men å forstå er noe annet. Akkurat som når man hører på noen prater. Det å høre kan alle gjøre men det er ikke alle som forstår det som kommer inn i ørene og slik er det med alt som kommer inn i øynene også. Du kan jo teste deg selv så kan du se selv om du ikke tror på meg.

Da vil jeg at du skal være forsiktig med å dømme meg... Jeg var møkk sulten.. Venta lenge og drøya så lenge jeg kunne med å ta opp grandisen og når det går 3 uker uten at det skjer noe og jeg fortsetter å få pizza med dårlig kvalitet på grunn av pakkefeil så blir jeg forbanna. Jeg måtte få ut aggresjon og dersom jeg ikke hadde kasta den i gulvet og fått ut den aggresjonen så hadde jeg stekt den også fordi jeg var møkk-sulten da også men da ville jeg bare ha blit deprimert i noen timer fordi jeg blir ikke tatt på alvor. Jeg vet at det er flere som har fått hull i pakka og jeg vet hvor lite folk bryr seg fordi det er A4 nordmenn som ikke tjener på å klage slik at dem ikke bryr seg.

Siden jeg opplever minst 25 episoder med ufrivillig stress hver dag fordi folk i huset plager meg slik at jeg har utvikla angst i mot folk som bor her... Dette er ikke sunt for meg og på grunn av alt stresset så får ikke jeg jobba så mye på datan. Jeg liker å konsentrere meg dypt og når jeg blir forstyrra fordi jeg er i en dyp konsentrasjon så blir jeg provosert som igjen fører til at jeg blir lettere forbanna..

Folk som bor i huset her som også er slektntinger av meg er også deprimerte, prater med seg selv, sliter kraftig med nerver og alt dette går ut over meg. Jeg har også lagt inn flere bekymringsmeldinger angående dette men det skjer ingenting.

Jeg har fått nok og jeg kommer til å flytte rett over nyttår. Alt jeg tar med er en bag med klær og ullteppe og jeg kommer til å bo ute til jeg får meg ny leilighet.

Da blir spørsmålet om hvordan jeg skal få støtte i fra NAV og hvordan jeg blir forstått fordi det å bli forstått på NAV kommer helt an på hvilken saksbehandler som jeg får utdelt og det er store lokale differanser...

EDIT:

Det å få meg kjæreste er ikke noe jeg vurderer... Det er noe jeg SKAL og jeg SKAL ha drømmedama.... Det beste er at jeg tror og håper at damer som jeg liker er mindre populære hos andre menn slik at jeg får det lettere.

Når jeg finner drømmedama så kommer jeg til å føle meg avslappet og komfortabel i hennes nervær. Jeg vet det fordi jeg har vært sammen med ei som jeg så på som drømmedame før og da fikk jeg alltid denne effekten med henne og jeg vet at når jeg finner den rette så kommer det til å skje igjen.

Siden jeg tror det kan ta lang tid å finne ei dame som passer for meg så begynner jeg nå og det er nå jeg er mest klar for dette. 3 år etter at jeg var i et forhold sist... Det tok 3 jævla år å komme over og jeg orker ikke å oppleve 3 år til med savn, lengsel og generelt vonde følelser i kroppen som stjeler energien min...

Ser du mer av meg nå eller er det fortsatt episoden med at jeg pælma grandisen i gulvet som opptar deg?

Jeg som alle andre kan bli sinte og jeg bli sint der og da men jeg rører ikke folk eller dyr for å skade. Jeg hadde god grunn til å være forbanna akkurat da.

Endret av Hexafix
Lenke til kommentar

prøv og gå på kirke i søndager

der er mange single damer,

Det er faktisk noe som jeg kunne ha prøvd og det finnes en god del snasne damer i kristen miljøet. Takk for tipset... Dette er noe som jeg heller ikke har tenkt på før men det å gå i kirka er en ting. Jeg er slik at jeg ville følt skam og dårlig samvittighet dersom jeg hadde gått i gudstjeneste for å få meg dame eller kanskje det er damer som er der for å se etter meg?

Jeg må uansett late som at jeg er der kun for gudstjeneste for å ikke bli flau for det som er flaut er det som skaper sosial angst.

Lenke til kommentar

Jeg tror du øker dine sjanser betraktelig om du leter etter damer som ikke behøver å ha et ekstremt liberalt forhold til daglig hasjbruk.

Akkurat det vet jeg også men jeg har et øye for hasj-stilen og det viktigste er at dama akspeterer at jeg røyker også at jeg heller ikke har så alt for god økonomi men jeg vet at når ei dame liker meg så liker hun meg uansett hvor dårlig økonomi jeg hadde hat men det er jo klart at det er noe som kan være destruktivt for å bevare forholdet selv om det er godt og gjensidig...

Uansett så vil jeg ha ei lita, søt, blond dame som også er snill og ærlig. Det er ikke alle som er det og jeg vil ikke at hun skal drikke alkohol for det gjør ikke jeg heller... Har jeg også skrevet før men det hadde du kanskje glemt? eller så viser ikke du at du leser og du er ganske lat... Du fremstår som latere og sløvere enn meg og jeg er jo narkoman...

JEG ER NARKOMAN!!!!

Høres det virkelig ut som at jeg er en narkoman?

++

+

+

+

Og jeg kunne fortsatt å komme med spørsmål... Det er også noe som jeg ser på som en viktig sosial egenskap at dama har... Og da kan hun gjøre det samme med meg for det er veldig ofte at jeg trenger hjelp til å få bekreftelse på ting og det er også noe som ei god dame kan gi meg og jeg kan fyllte ut henne med det samme... Det er så mye godt jeg kan få av å få meg ei skikkelig god dame... :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3333

Lenke til kommentar

Så oppsummert er du på jakt etter en søt, blond jente som røyker mye hasj men ikke drikker alkohol, og som liker menn med dårlig økonomi og har stor appetitt for pizza Grandiosa.

Det finnes helt sikkert noen, men (nok) et velment tips er at du bør slakke litt på kravene og kanskje være litt mer imøtekommende selv. Utrolig nok dukker damen i ditt liv opp når du minst venter det, men da bør du ta i mot henne som den hun er, selv om hun ikke møter alle dine kriterier. Så kanskje hun gjør det samme.

Endret av Fibonacci
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...