AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Vi er to personer, meg på18 hun på 17 og jeg lurer på om noen vet om noen steder man kan ha sex på vinteren? Hjemme hos hver av oss går ikke pga foreldre, og hvis vi gjør det flere ganger i bilen min så må jeg vell vaske bort fitte-lukta for hver gang Ettersom det er vinter så blir ute for kalt :/ Anonym poster: 318d68d6365d6c827bd4084c4c7de6f1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Låne en hytte? Hotell? Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 i guds frie natur i en park kansje 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 i guds frie natur i en park kansje Ettersom det er vinter så blir ute for kalt :/ Anonym poster: 318d68d6365d6c827bd4084c4c7de6f1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Prøv og ha sex hos en venn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hva med å dra på kjøpesenter og gå på en do, eller et prøverom? Hva med æ bare gjøre det hjemme? Mens foreldrene sover. Du er 18, og voksen, og du kan ta dine egne valg. Og tenk på dette. Foreldrene dine har hatt sex de og. Mange blir sjokkert, men innerst inne vet de at det er helt normalt for barnet sitt (eller den voksne sønnen eller datteren) å ha sex. Det er helt naturlig også. Memneskene er lagd slik for at arten ikke skal dø ut. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 En natt på campinghytte/hotell/motell er vel en mulighet, finn ut om det er en hytte dere kan låne, sove over hos noen venner som er hjemme aleine. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 utedo på bowling, husk å lås døra. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 I dusjen med radio på høyt volum. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 deklager leste ikke hele Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 hotel eller hytte blir det neppe, pga dårig rå og dette bare er en "fuckfriend" som jeg tar en kort tur til i helger, ettersom hu bor på hybel langt unna på ukedagene å gjøre det på dass på kjøpesenteret hørtes trangt ut :S og man må vell konsentrere seg om å være stille. går vell ann å prøve Anonym poster: 318d68d6365d6c827bd4084c4c7de6f1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Har du ikke råd til hotell bør du revurdere dine planer. Les tråden om han luringen som pulte dama på tjukka selv om hun var "stygg og feit". Så tenker du at det er deg. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Har du ikke råd til hotell bør du revurdere dine planer. Les tråden om han luringen som pulte dama på tjukka selv om hun var "stygg og feit". Så tenker du at det er deg. burde jeg skjønt hva du mente? og hvordan mener du at jeg skal ha råd til hotell uten jobb? Anonym poster: 318d68d6365d6c827bd4084c4c7de6f1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Moralen var i korte trekk at du kan fort bli økonomisk og moralsk ansvarlig for din sexlyst. Det skjer sannsynligvis ikke, men ta forbehold Ellers bør du nok nesten bare bruke fantasien for hvor du kan ha sex. Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Moralen var i korte trekk at du kan fort bli økonomisk og moralsk ansvarlig for din sexlyst. Det skjer sannsynligvis ikke, men ta forbehold Ellers bør du nok nesten bare bruke fantasien for hvor du kan ha sex. Lykke til! ok, nå skjønte jeg det bedre takk Anonym poster: 318d68d6365d6c827bd4084c4c7de6f1 Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 men husk at det kan vere lurt å tebnke på at sex før ekteskap er ikke bra 4 Lenke til kommentar
Stine Amalie Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du bør ikke ha sex uten kondom. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Du bør ikke ha sex uten kondom. Det har jeg ikke tenkt til å ha heller men takk for omtanken Anonym poster: 318d68d6365d6c827bd4084c4c7de6f1 Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 men husk at det kan vere lurt å tebnke på at sex før ekteskap er ikke bra Javel? Hvorfor er det ikke bra? Hva skjer hvis du har sex før ekteskap? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei lillegutt nå skal onkel Tityboi fortelle deg om bil sex. Først må du skaffe deg en bil med stort plan bakpå eller stort bagasjerom. Min bil er veldig bra sånn for baksetene felles innover i bilen. Blir som en middels stor dobbeltseng. Legg tepper utover så det dekker hele gulvet. Så kjører du og plukker opp jenta. Deretter cruiser dere rundt til bilen er god å varm, du kan gjerne snakke litt dirty og klå litt i denne perioden. Hvor du skal parkere burde du tenke litt over på forhånd, men det finnes alltid et mer eller mindre forlatt sted. Spørr gjerne jenta om hun har noen ømsker. Jeg vil anbefale å ha bilen på tomgang under akten, derfor kan det være lurt å pakere med lysa pekende inn i en snøhaug eller vegg, du bil ikke tiltrekke oppmerksomhet da dette anses som en ulovlig handling. Når du har fått parkert så setter du på noe Playaz Circle, lag gjerne en spilleliste på forhånd eller brenn en Cd. Lyden må være akkurat passe, ikke altfor høy og skru ned bassen. Ikke ha på lys i bilen, det skaper litt mer stemning når det er litt dunkelt. Ett lite tips er å legge henne på ryggen slik at du får hælene dine i bakdøra så du kan "sparke" i fra når du slammer henne. Personlig elsker jeg denne stillingen i begynnelsen. Men du kan selvfølgelig velge helt selv hvilken stilling du vil bruke. Så når dere er ferdig kaster du kondom og annet søppel ut av bilen og dere kler på dere. Så kjører du henne hjem og vasker pleddene hjemme hos deg selv. Det vil være naturlig å tørske bort det værste med papir først hvis hun squirta veldig. Dette er garantert å gå bra og føles bra for begge. Det er ikke lurt å bli sugd eller liknende mens du kjører. Detter utsetter både deg selv, din elskede og andre for stor fare. Det viktigste er å ha det gøy, men i trygge omgivelser, husk å sette på brekket! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg