Pee Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 hei jeg bruker outlook når jeg er på msn å kommer inn på outlook så står msn statusen på folka under kontaktene, det er greit. men når jeg går inn på adressboka, så er alle msn kontaktenes e-mail der uten at jeg har lagt dem til...hvorfor gjør det det? Noe jeg fikse i instillinger eller? Lenke til kommentar
entotre Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 En måte er å installere MSN Messenger i stedet for Windows Messenger, da kommer ikke kontaktene med der. Lenke til kommentar
Pee Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 jeg har..msn det kommer likevel Lenke til kommentar
entotre Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Du har selvsagt slettet alle adressene fra Messenger fra adresseboka? Og det er versjon 6.0 av MSN Messenger? Lenke til kommentar
Pee Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 ja jeg har slettet adressene fra msn fra adressboka i outlook ja..men det kommer igjen og igjen hver gang jeg kommer på outlook, og msn er pålogget skal jeg sende deg et screenshot eller? hvis det kan være til hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå