jovang Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 fant denne, sykeste jeg har sett! Ikke mange som jobber som dette lengre! (Gidder noen flytte den, hvis det er feil seksjon? ) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ikke første gang jeg ser den Det er helt utrolig, sånn blir det når man bare gjør en ting hele livet. Synes han siste er ekstremt syk 1 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Du skulle ha sett meg i kassen på rema! 2 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Indere har alltid imponert meg... har en fin en her men den har dere sikkert sett. https://www.youtube.com/watch?v=pzd6CgrNcU0 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 For de som er ekstra interessert i India så finnes det også tutorialer, guider og leksjoner på youtube. Noen folk trenger ikke å øve hele livet. Det gjelder å ha feelingen i kroppen og den kommer etterhvert som man trener. Dette er forskjellig fra alle men asiatere er kjent for å være dyktige til å beherske kroppen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Når man gjør ting som dette hele livet så blir man slik erfaren at man nesten kan gjøre det i blinde! Syk video og hvis alle i Norge hadde jobbet som dette så hadde landet vært noe helt annet! I Norge i dag så finnes det bare folk som gleder seg til helgen og når lønningen kommer, men dette er skikkelige arbeidsfolk! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Folk sier at man må gjøre en ting hele livet for å for å bli så gode... Det er ikke sant og det fordi det er talentet. Dette er folk som har talent og indere er et folkeslag som er rik på talenter. Noe annet er at her i Norge og Europa så er det intern arbeidsmoral som setter standard for hvordan folk jobber og det er slik at det er en sjef også kommer folka etter. Jeg syns det er så mye late og sløve folk i Norge og slike talenter er ikke noe man finner hos folk her i Norge. Det er slik i Norge at folk er for late og sløve til å levere godt håndverk. De folka som vi ser på videoen er også folk med sansen for godt håndverk og det er noe som forsvinner i alt stresset. Det er derfor det er så mye dårlig mat og kvalitet i Norge. Jeg flytter gjerne til India i stedet for å se på Norge som bare råtner bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå